Nefunguje vám internet banking J&T Banky? Tu sú správy od iných používateľov
Vyššie môžete vidieť nahlásené výpadky internetového bankovníctva J&T Banky alebo internetbankingu.
Kliknutím na tlačidlo nad grafom môžete sami nahlásiť výpadok služby pre dnešný deň. Podrobnejšie informácie o tom, prečo vám daná funkcia nefunguje, môžete napísať do komentárov v dolnej časti tejto stránky.
📝Obsah
Rýchla kontrola dostupnosti internetového bankovníctva J&T Banky
Tu si môžete overiť dostupnosť „https://e-portal.jtbank.cz/index_sk.html“, oficiálnej prihlasovacej stránky do webovej verzie internetového bankovníctva J&T Banky.
Pozrime sa, či sa stránka načíta správne v časovom limite niekoľkých sekúnd. Kontrolu vykonáme my, t. j. nezávisle od vášho zariadenia. Ak všetko prebehne v poriadku a stránku načítame, kontrola prebehne v poriadku. V opačnom prípade tlačidlo zmení farbu na červenú a kontrola zlyhá.
Pozorujeme len funkčnosť prihlasovacej stránky pre webovú verziu internetového bankovníctva. Nekontrolujeme iné funkcie, napríklad samotné prihlásenie alebo chyby v internetovom bankovníctve.
V praxi je teda táto kontrola užitočná v prípadoch, keď sa prihlasovacia stránka nenačíta alebo obsahuje chyby. Kontrolou si môžete overiť, či je chyba skôr u vás (t. j. kontrola by bola úspešná), alebo je väčší problém na strane J&T Banky, ktorý môžete zistiť podľa toho, že sa stránka nenačíta a kontrola je neúspešná.
Ak sa u vás vyskytla iná chyba alebo konkrétnejší problém, nahláste ho prosím pomocou tlačidla v hornej časti tejto stránky alebo ho popíšte v komentároch nižšie, kde sa vám my alebo niekto iný pokúsime poradiť, ako J&T Banku správne sprevádzkovať.
J&T Banka kontakt v prípade poruchy – zákaznícka podpora
Ak sa stretávate s výpadkami alebo poruchami a vyzerá to tak, že výpadok zažívate sami, bude najlepšie využiť zákaznícku podporu
Kontakty J&T Banky | |
---|---|
Možnosť kontaktu | Kontakt |
Telefón (po-pia 8-20, so-ne 10-18) | 0800 900 500 |
info@jtbanka.sk |
Ďalšie kontakty nájdete priamo na oficiálnej webovej stránke jtbanka.sk.
Prečo nefunguje internetové bankovníctvo J&T Banky
Internet banking nemusí fungovať z viacerých dôvodov. Pozrieme sa na tie najčastejšie, ktoré môžete odstrániť, ale aj na tie, pri ktorých jednoducho musíte počkať, kým banka všetko opäť sprevádzkuje.
Prebieha plánovaná údržba internetového bankovníctva J&T Banky
Banky pravidelne upravujú alebo opravujú svoje systémy elektronického bankovníctva. Podobne ako keď aktualizujeme program na svojom počítači alebo inom zariadení, musíme tento program na chvíľu zavrieť. Počas odstávky internetového bankovníctva funguje rovnako a istý čas nebude prístupný.
Zvyčajne sa tieto plánované údržby plánujú na víkendy v nočných hodinách, aby sa dotkli čo najmenšieho počtu klientov. O tom, že sa táto odstávka uskutoční, banky informujú niekoľko dní vopred prostredníctvom aplikácie, e-mailu alebo SMS, aby bolo možné všetko vopred naplánovať a v prípade potreby zadať platobné príkazy ešte pred údržbou.
O tom, že údržba prebieha, sa môžete dozvedieť aj priamo na webovej stránke alebo v aplikácii J&T Banky, takže vás tento dôvod pravdepodobne príliš neprekvapí. Čo sa týka funkčnosti, stále môžete platiť kartou a všetky platby a inkasá sú zachované. Len nie je možné prihlásiť sa do internetového bankovníctva.
Ak prebieha údržba, musíte počkať. Zvyčajne tieto výpadky trvajú niekoľko hodín, vo výnimočných prípadoch aj dlhšie.
Skontrolujte adresu prihlasovacej stránky
Ak pristupujete do svojho bankovníctva cez webový prehliadač, skontrolujte si naozaj dôkladne, či ste na správnej webovej adrese, ktorá je v prípade J&T Banky https://www.jtbanka.sk/ (za lomítkom môžu byť ďalšie znaky) a prihlasovanie do internetového bankovníctva nájdete na adrese https://e-portal.jtbank.cz/index_sk.html.
Vždy, keď pristupujete na dôležitú webovú stránku, ktorou je zvyčajne prihlásenie do banky, na sociálne siete a e-mail, dôrazne odporúčame nepoužívať odkazy z iných webových stránok, SMS alebo e-mailov. Na tieto stránky pristupujte priamo zadaním ich adresy alebo ich uložením do záložiek. Veľmi užitočné sú aj vyhľadávače, ako napríklad Google alebo Seznam, ktoré pri vyhľadávaní ich názvu vždy zobrazia tieto oficiálne stránky ako prvé.
Ak sa na webovú stránku banky dostanete zadaním adresy do adresného riadka a zobrazí sa chyba alebo sa stránka vôbec neotvorí, skontrolujte adresu a prípadné preklepy. Akákoľvek chyba bude znamenať, že ste navštívili inú stránku, ktorá možno ani neexistuje.
Vypnite rozšírenia a doplnky vo svojom webovom prehliadači
Rozšírenia alebo doplnky vo webovom prehliadači môžu pridať rôzne užitočné funkcie, ale niekedy môžu kolidovať s rôznymi webovými stránkami. Pri bankových webových stránkach sa to nestáva často, ale nikdy to nemožno úplne vylúčiť.
Rozšírenia, ako napríklad blokátory reklám, môžu nesprávne odstrániť kľúčové prvky, ako sú prihlasovacie polia, potvrdenie totožnosti a podobne, čo znamená, že sa nemusíte môcť prihlásiť. Chyba je však v rozšírení, nie na samotnej stránke.
Ak niečo na stránke nefunguje alebo vyzerá „trhane“, skúste v prehliadači vypnúť rozšírenie, ak ho vôbec používate.
Používajte moderný a aktualizovaný prehliadač
Na prístup k obzvlášť dôležitým stránkam, ako je e-mail, bankovníctvo alebo sociálne siete, by ste mali používať len moderné prehliadače, ako je Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, ale predinštalovaný prehliadač Microsoft Edge pre systém Windows je tiež v poriadku, rovnako ako Safari pre systém macOS.
Medzi predtým veľmi obľúbené prehliadače patrí Internet Explorer, ktorý však už roky nie je podporovaný a v praxi nie je bezpečné ho používať na akýchkoľvek stránkach, kde sa prenášajú dôverné údaje, ako sú heslá, prihlasovacie údaje alebo čokoľvek iné. Jednoducho povedané, tento prehliadač naozaj nepoužívajte, aj keď je stále predinštalovaný v systéme Windows.
Taktiež udržiavajte svoje prehliadače v aktuálnom stave. Aktualizácie nielenže pridávajú funkcie, ale opravujú aj potenciálne bezpečnostné chyby.
Vymažte súbory cookie, vyrovnávaciu pamäť a ďalšie údaje o stránkach alebo použite anonymné okno
Prehliadače ukladajú rôzne údaje, napríklad obrázky, písma a iné súbory, aby zjednodušili prehliadanie webu a šetrili údaje. Tieto súbory sa nazývajú vyrovnávacia pamäť. V drvivej väčšine prípadov je to žiaduce, ale niekedy sa stane, že prehliadač uloží súbory alebo informácie, ktoré sú nesprávne, čo potom spôsobí pád webu alebo jeho nefunkčnosť.
Príkladom môže byť už spomínaná plánovaná údržba. Navštívime stránku, na ktorej prebieha údržba, a prehliadač túto stránku uloží do vyrovnávacej pamäte. Ak stránku navštívime znova, je možné, že prehliadač vytiahne informácie o údržbe z vyrovnávacej pamäte, hoci stránka už funguje normálne.
Takéto chyby sa nestávajú často, ale určite sa môžu vyskytnúť. Ideálne je vymazať údaje z prehliadača (čo môžete urobiť v nastaveniach prehliadača) alebo vyskúšať anonymné okno, v ktorom nie je uložená vyrovnávacia pamäť.
Ak sa obsah webu v anonymnom okne a v normálnom okne líši, je dosť možné, že na vine je vyrovnávacia pamäť a je potrebné ju vymazať.
Vypnite sieť VPN
VPN je skratka pre virtuálnu súkromnú sieť. V praxi všetky údaje, ktoré posielate alebo prijímate cez internet, prechádzajú najprv cez túto službu, ktorá môže údaje šifrovať, ale okrem iného aj maskuje vašu IP adresu a vašu polohu.
VPN sa používa na šifrovanie údajov alebo anonymizáciu našich zariadení v rámci internetovej siete. Niektoré stránky a banky však môžu zablokovať prístup cez sieť VPN, pretože by mohlo ísť o rizikovejších používateľov alebo podvodníkov.
Ak používate sieť VPN, znamená to tiež, že sa zmení adresa IP pre navštívené stránky. Ak je táto IP adresa zablokovaná, jednoducho sa na stránku nepozriete a neuvidíte chybu.
Riešením je vypnutie siete VPN.
Skontrolujte svoje prihlasovacie údaje
Ďalšou možnosťou sú nesprávne zadané prihlasovacie údaje, čo samozrejme potom znamená, že sa nemôžete prihlásiť.
Zvyčajne vám každá banka oznámi, o akú chybu ide, ak ste nesprávne zadali heslo alebo iné údaje, ale ak sa nemôžete prihlásiť, skúste heslo alebo iné potvrdenie zadať naozaj pozorne.
J&T Banka má výpadok a musíte počkať
Aj webové stránky bánk alebo jednotlivé služby, ako je napríklad elektronické bankovníctvo, môžu jednoducho vypadnúť v dôsledku technickej chyby alebo dokonca hackerských útokov či preťaženia. J&T Banka nie je výnimkou. Nestáva sa to síce často, ale samozrejme sa to môže stať.
V tomto prípade pravdepodobne budete môcť zistiť, že k niečomu takému došlo, vďaka správam od iných používateľov. Banky zvyčajne na svojich sociálnych profiloch zverejňujú informácie o tom, čo sa v takomto prípade deje. Odkazy nájdete nižšie, prípadne sa môžete pozrieť priamo na kanál Twitter, ktorý je najčastejším miestom hlásenia podobných výpadkov.
Sociálne profily a webová stránka J&T Banky
Tu nájdete odkazy na všetky sociálne profily J&T Banky, kde sa môžete priamo banky opýtať, či ide o výpadok, alebo by malo byť všetko v poriadku a chyba je skôr u vás, čo môžete vyriešiť pomocou vyššie popísaného návodu.
J&T Banka na Twitteri
Tu nájdete najnovšie príspevky pridané na oficiálny účet J&T Banky na Twitteri. Ak dôjde k pravidelnému výpadku alebo neočakávanému výpadku, zvyčajne sa o tom dozviete práve tu:
J&T Banka
- Celkové hodnocení
J&T Banka
J&T BANKA, a.s. je banková inštitúcia pôsobiaca na českom a slovenskom finančnom trhu od roku 1998.