AplikácieWeby

Tatra Banka nefunguje? Aktuálne výpadky a riešenia

Nefunguje internet banking Tatra banky? Tu sú správy od iných používateľov

Tatra Banka - výpadky služby za posledných 24 hodín
Výpadky
Dnes je a boli hlásené výpadky:
0
Výpadky
Včera boli hlásené výpadky:
0

Vyššie si môžete pozrieť nahlásené výpadky internet bankingu Tatra banky alebo mobilného bankovníctva v aplikácii.

Kliknutím na tlačidlo nad grafom nahlásite výpadok služby pre dnešný deň. Podrobnejšie informácie o tom, prečo vám funkcia nefunguje, môžete napísať do komentárov v dolnej časti tejto stránky.

Rýchla kontrola dostupnosti internetbankingu Tatra banky

Tu si môžete overiť dostupnosť „https://moja.tatrabanka.sk/html-tb/„, oficiálnej stránky Tatra Banky, kde nájdete aj prihlasovací formulár do internetbankingu.

Počas kontroly si v priebehu niekoľkých sekúnd overíme, či sa môžeme pripojiť na prihlasovaciu stránku a dostaneme odpoveď, že všetko prebehlo bez problémov. V praxi to vyzerá tak, že ste sa pokúsili pozrieť na stránku, čo sa podarilo.

Na druhej strane, ak sa pripojenie nepodarí, vráti sa chyba alebo všetko trvá príliš dlho, takže v praxi, ak sa stránka neotvorila, kontrola zlyhá.

Jediným spôsobom kontroly je zistiť, či je webová stránka funkčná. Nekontrolujeme funkčnosť mobilnej aplikácie MyAir ani iných funkcií v samotnom bankovníctve.

Kontrola je teda určená hlavne na prípady, keď sa nenačíta ani prihlasovacia stránka banky. Ak je kontrola v tomto prípade neúspešná, t. j. nedokážeme ju vykonať ani my, je veľmi pravdepodobné, že chyba je niekde na strane banky. Na druhej strane, ak stránka nefunguje, ale kontrola je úspešná, je možné, že ide o chybu na vašom zariadení, v takom prípade môžete vyskúšať možnosti opravy, ktoré nájdete na tejto stránke nižšie.

Ak sa u vás vyskytla iná chyba, nahláste ju v hornej časti tejto stránky a môžete ju opísať v komentároch nižšie. Pomôžete tak ostatným používateľom zistiť, že nejde len o ich chybu, prípadne sa môžete podeliť o informácie a spôsob odstránenia problému.

Prečo nefunguje internetbanking Tatra Banky a niekoľko tipov, ako ho odstrániť

Internet banking nemusí fungovať z viacerých dôvodov. Pozrieme sa na tie najčastejšie, ktoré môžete odstrániť, ale aj na tie, pri ktorých jednoducho musíte počkať, kým banka všetko opäť sprevádzkuje.

Prebieha plánovaná údržba vášho internetového bankovníctva alebo mobilnej aplikácie

Tatra Banka, podobne ako všetky ostatné banky, občas vykonáva plánovanú údržbu svojej webovej stránky, internetového bankovníctva alebo mobilnej aplikácie. Môžu sa zmeniť rôzne nastavenia, funkcie, zabezpečenie alebo vzhľad. V praxi to znamená, že služba musí byť na určitý čas nedostupná, kým sa nasadia nové funkcie.

Banky zvyčajne tieto údržbové úkony oznamujú niekoľko dní alebo týždňov vopred a vykonávajú ich v najmenej vyťažených časoch, zvyčajne v noci alebo cez víkend, keď sú vstupy do platobného styku aj tak obmedzené.

Technická údržba zvyčajne trvá niekoľko desiatok minút až niekoľko hodín, ale nasadenie kritickejších funkcií môže trvať aj niekoľko dní.

Transakcie, platby a kreditné karty fungujú, ale nie je možné zadávať nové platby ani sa pozerať na výpisy či iné služby. V prípade technickej odstávky internetového bankovníctva sa to zvyčajne dozviete priamo na samotnej stránke, takže ak táto údržba práve prebieha, dozviete sa to okamžite. V takom prípade stačí počkať.

Skontrolujte adresu prihlasovacej stránky

Ak pristupujete do svojho bankovníctva cez internetový prehliadač, uistite sa, že ste na správnej webovej adrese, ktorá je v prípade Tatra banky https://www.tatrabanka.sk (za lomítkom môžu byť ďalšie znaky), a prihlásenie do internetového bankovníctva nájdete na adrese https://moja.tatrabanka.sk/html-tb/. V oboch prípadoch je kľúčom tatrabanka.sk, pričom za lomítkom alebo pred bodkou môžu byť ďalšie znaky.

Vždy, keď pristupujete na dôležitú webovú stránku, ktorou je zvyčajne banka, sociálne siete a prihlasovanie do e-mailu, dôrazne odporúčame nepoužívať odkazy z iných webových stránok, SMS alebo e-mailov. Na tieto stránky pristupujte priamo zadaním ich adresy alebo ich uložením do záložiek. Veľmi užitočné sú aj vyhľadávače, ako napríklad Google alebo Seznam, ktoré pri vyhľadávaní ich názvu vždy zobrazia tieto oficiálne stránky ako prvé.

Ak ste adresu webovej stránky zadali do adresného riadka prehliadača ručne a Tatra Banka nefunguje, skontrolujte, či ste neurobili preklep a či je adresa napísaná správne. Akákoľvek chyba bude mať za následok návštevu inej adresy, čo znamená návštevu inej stránky alebo chybu, aj keď oficiálna stránka funguje správne.

Vypnite rozšírenia a doplnky vo webovom prehliadači

Rozšírenia alebo doplnky vo webovom prehliadači môžu pridať rôzne užitočné funkcie, ale niekedy môžu kolidovať s rôznymi webovými stránkami. V prípade bankových webových stránok sa to nestáva často, ale nikdy to nemožno úplne vylúčiť.

Rozšírenia, ako napríklad blokátory reklám, môžu nesprávne odstrániť kľúčové prvky, ako sú prihlasovacie polia, potvrdenie totožnosti a podobne, čo znamená, že sa nemusíte môcť prihlásiť. Chyba je však v rozšírení, nie na samotnej stránke.

Ak niečo na stránke nefunguje alebo vyzerá „trhane“, skúste v prehliadači vypnúť rozšírenie, ak ho vôbec používate.

Používajte moderný a aktualizovaný prehliadač

Na prístup k obzvlášť dôležitým stránkam, ako je e-mail, bankovníctvo alebo sociálne siete, by ste mali používať len moderné prehliadače, ako sú Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Brave, ale predinštalovaný prehliadač Microsoft Edge pre systém Windows je tiež v poriadku, rovnako ako Safari pre systém macOS.

Medzi predtým veľmi obľúbené prehliadače patrí Internet Explorer, ktorý však už roky nie je podporovaný a v praxi nie je bezpečné ho používať na akýchkoľvek stránkach, kde sa prenášajú dôverné údaje, ako sú heslá, prihlasovacie údaje alebo čokoľvek iné. Jednoducho povedané, tento prehliadač naozaj nepoužívajte, aj keď je stále predinštalovaný v systéme Windows.

Taktiež udržiavajte svoje prehliadače v aktuálnom stave. Aktualizácie nielenže pridávajú funkcie, ale opravujú aj potenciálne bezpečnostné chyby.

Vymažte súbory cookie, vyrovnávaciu pamäť a ďalšie údaje o stránkach alebo použite anonymné okno

Prehliadače ukladajú rôzne údaje, napríklad obrázky, písma a iné súbory, aby zjednodušili prehliadanie webu a šetrili údaje. Tieto súbory sa nazývajú vyrovnávacia pamäť. V drvivej väčšine prípadov je to žiaduce, ale niekedy sa stane, že prehliadač uloží súbory alebo informácie, ktoré sú nesprávne, čo potom spôsobí pád webovej stránky alebo jej nefunkčnosť.

Nestáva sa to často, ale ak vám Tatra Banka nefunguje, skúste z prehliadača vymazať súbory cookie a vyrovnávaciu pamäť.

Môžete tiež vyskúšať anonymné (inkognito) okno prehliadača, ktoré funguje bez uložených údajov a cookies, teda s čistým štítom. Ak webová stránka vyzerá v anonymnom a klasickom okne inak, môžu byť na vine uložené súbory, ktoré najjednoduchšie odstránite v nastaveniach prehliadača.

Vypnite sieť VPN

VPN je skratka pre virtuálnu súkromnú sieť. V praxi všetky údaje, ktoré posielate alebo prijímate cez internet, prechádzajú najprv cez túto službu, ktorá môže údaje šifrovať, ale okrem iného aj maskuje vašu IP adresu a vašu polohu.

VPN sa používa na šifrovanie údajov alebo anonymizáciu našich zariadení v rámci internetovej siete. Niektoré stránky a banky však môžu zablokovať prístup cez sieť VPN, pretože by mohlo ísť o rizikovejších používateľov alebo podvodníkov.

Ak používate sieť VPN, znamená to tiež, že sa zmení adresa IP pre navštívené stránky. Ak je táto IP adresa zablokovaná, jednoducho sa na stránku nepozriete a neuvidíte chybu.

Riešením je vypnutie siete VPN.

Skontrolujte svoje prihlasovacie údaje

Ďalšou možnosťou sú nesprávne zadané prihlasovacie údaje, čo samozrejme potom znamená, že sa nemôžete prihlásiť.

Zvyčajne vám každá banka oznámi, o akú chybu ide, ak ste nesprávne zadali heslo alebo iné údaje, ale ak sa nemôžete prihlásiť, skúste heslo alebo iné potvrdenie zadať naozaj pozorne.

Tatra Banka má výpadok a musíte počkať

Aj webové stránky bánk alebo jednotlivé služby, ako napríklad online banking alebo mobilné aplikácie, môžu jednoducho vypadnúť v dôsledku technickej chyby alebo dokonca hackerských útokov či preťaženia. Tatra Banka nie je výnimkou. Nestáva sa to síce často, ale stať sa to samozrejme môže.

V takomto prípade pravdepodobne budete môcť zistiť, že sa niečo také stalo, vďaka správam od iných používateľov. Banky v takomto prípade zvyčajne zverejňujú informácie o tom, čo sa deje, na svojich sociálnych profiloch. Odkazy na ne nájdete nižšie, prípadne sa môžete pozrieť priamo na kanály na Facebooku a Twitteri, kde sa najčastejšie objavujú príspevky o podobných výpadkoch.

Sociálne profily a webové stránky Tatra banky

Tu nájdete odkazy na všetky sociálne profily Tatra banky, kde sa môžete priamo banky opýtať, či došlo k výpadku, alebo by malo byť všetko v poriadku a chyba je skôr u vás, čo môžete vyriešiť pomocou vyššie popísaného návodu.

Tatra Banka na Twitteri

Tu nájdete najnovšie príspevky pridané oficiálnym účtom Tatra Banky na Twitteri. Ak dôjde k pravidelnej odstávke alebo nečakanému výpadku, zvyčajne sa to dozviete práve tu:

Tatra Banka
  • Celkové hodnotenie
4.7

Tatra Banka

Tatra Banka je jednou z najväčších komerčných bánk na Slovensku.

Posielam
Vaše hodnotenie
3 (3 hodnotenie)

Podobné

29 komentárov

  1. Nefunguje mi inetrnetová platba od 12.04.2024. Vždy ma to zastavý pri 3D bráne. Je to platba ktorou si vygenerujete vlasdtné číslo karty.

  2. Takto, skolenie zavadzania zakaznika na supporte na 1*, inovacie ktore menia svet. Ale na to treba mat gule, nefunguje, tak nefunguje ale treba to povedat.

  3. Takisto, od soboty 17.maja 2024 sa mi neda prihlasit do aplikacie ani sa nedari nacitat stranku Tatrabanky. Som v zahranici. Bez moznosti uskutocnit prevod. Preco Tatrabanka neinformuje o technickych problemoch a ich predpokladanom case odstranenia?Preco nekomunikuje so svojimi klientami? Vypadok netrva par hodin, je to uz par dni.

    1. Ja som vo velmi podobnej situacii a uz zacinam byt riadne vytocena, pretoze problem trva uz 2 dni a neviem sa dostat do internetbankingu. Ziadne info, ziadny feedback zo strany TB

  4. I am worried, TatraBanka has been a very safe and serious bank for several years, and I always trusted them, but strangely, there are already 2 days by now that the web-site internet banking and the cel-phone app don’t connect…… they always warn about maintenance, but not this time. Just as to be honest, I was able to use the credit and the debit card today in the stores, but will need to do some payments and transfers by Monday…. They should send information to all their clients….. we deserve to be informed.

  5. Máte pekne popísané všetky možnosti, kde sa môže chyba nachádzať, iba na jednu ste zabudli – keď je chyba u vás.
    Konkrétne: stránka Tarabanky už funguje, ale váš test (Rýchla kontrola dostupnosti internetbankingu Tatra banky)stále hlási nedostupnosť! (18.5.2024 22:05)

  6. Už druhy den nejde otvorit aplikaciu v mobile ze sluzba docasne nedostupna skuste neskor skoda ze som mimo sk by vám narobil prievan v pobočke a kopol vas do riti vy naj banka

  7. Aplikácia stále nefunguje, ak niekomu zdvihli telefón alebo máte informácie o jej spustení- prosím ak ma viete informovať🤝🏻 Taktiež som v zahraničí. Ďakujem:)

  8. Toto je hroza, uz druhy den sa neviem dostat k mojmu uctu, ani k podnikatelskemu (tiez som v zahranici).

  9. Taktiež som v zahraničí a do aplikácie sa ide prihlásiť, ale len cez data (vyskúšané cez telekom) cez wifi siet v zahraničí ale nie.

  10. Tiez som v zahranici a uz sa 3 dni neviem dostat k mojmu uctu. Podarilo sa niekomu z vas skontaktovat banku?

  11. Podarilo sa mi zrealizovat aj prevod. Takze, kto mate moznost sa pripojit, vyuzite prilezitost. Ktovie ako dlho bude sluzba dostupna((. Vypadky sa opakuju uz prilis casto a tentokrat to bolo naozaj dlho.

Pridaj komentár

Späť na začiatok stránky