VÚB Banka nefunguje? Tu sú správy od iných používateľov
Vyššie môžete vidieť nahlásené výpadky internetovej banky
Kliknutím na tlačidlo nad grafom môžete sami nahlásiť výpadok služby pre dnešný deň. Podrobnejšie informácie o tom, prečo vám funkcia nefunguje, môžete napísať do komentárov v dolnej časti tejto stránky.
📝Obsah
Rýchla kontrola dostupnosti internetbankingu VÚB Banky
Tu môžete skontrolovať dostupnosť “
Kliknutím na tlačidlo spustíte kontrolu dostupnosti oficiálnej prihlasovacej stránky do internetbankingu
Na druhej strane, ak nájdeme chyby, vôbec sa so stránkou nespojíme alebo to bude trvať príliš dlho, kontrola bude neúspešná.
Len upozorňujeme, že počas kontroly nenájdeme chyby v samotnom internetovom bankovníctve, ale len na prihlasovacej stránke. Ak teda máte problémy priamo v aplikácii, nemôžete sa prihlásiť alebo vám nefunguje niečo iné, nahláste chybu pomocou tlačidla v hornej časti článku alebo chybu popíšte v komentároch v dolnej časti tejto stránky.
Kontrola slúži hlavne na to, aby ste zistili, či ste jediný, kto vidí chybovú stránku, alebo či ide o problém, ktorý vidia aj iní používatelia. Ak je kontrola neúspešná, je dosť pravdepodobné, že ide o problém, ktorý musí banka odstrániť. Naopak, ak chybu vidíte, ale kontrola je úspešná, je možné, že ide o problém vo vašom zariadení, ktorý môžete odstrániť, napríklad podľa tipov a návodov uvedených ďalej na tejto stránke.
Kontakty pre VÚB Banka
Ak dochádza k výpadkom alebo poruchám a vyzerá to tak, že výpadok zažívate sami, možno bude najlepšie využiť zákaznícku podporu
Kontakty na VÚB Banka | |
---|---|
Možnosť kontaktu | Kontakt |
Telefón | 0850 123 000 |
kontakt@vub.sk |
Prečo nefunguje internet banking VÚB Banka a niekoľko tipov, ako to napraviť
Internet banking nemusí fungovať z viacerých dôvodov. Pozrieme sa na tie najčastejšie, ktoré môžete odstrániť, ale aj na tie, pri ktorých jednoducho musíte počkať, kým banka všetko opäť sprevádzkuje.
Prebieha plánovaná údržba mobilnej aplikácie alebo internetového bankovníctva
Internetové bankovníctvo všetkých bánk sa vylepšuje, lepšie zabezpečuje, mení alebo opravuje. Niekedy to znamená, že banka musí na určitý čas vypnúť online bankovníctvo, kým sa nové funkcie nasadia. Niekedy to zahŕňa internet banking VÚB banky.
Banky na tieto pravidelne plánované technické údržby zvyčajne upozorňujú prostredníctvom e-mailu alebo dokonca na svojich sociálnych profiloch (odkazy a kanály nájdete na konci stránky), ale keďže niekedy tieto správy prichádzajú niekoľko týždňov pred samotnou údržbou, ľahko sa na ne zabudne.
Našťastie, o prebiehajúcej údržbe sa zvyčajne dozviete hneď pri návšteve svojej banky alebo internetového bankovníctva, takže je pomerne jednoduché výpadok identifikovať.
Údržba navyše prebieha v čase, ktorý sa týka čo najmenšieho počtu klientov, t. j. uprostred noci a pri dlhších výpadkoch cez víkend, keď je aj tak obmedzené odosielanie a prijímanie platieb (pokiaľ nepoužívate okamžité platby, ktoré fungujú nepretržite).
Ak prebieha akákoľvek takáto technická údržba, internetbanking nebude fungovať
Skontrolujte adresu prihlasovacej stránky
Ak pristupujete do svojho bankovníctva cez internetový prehliadač, naozaj pozorne skontrolujte, či ste na správnej adrese webovej stránky, ktorá v prípade
Všeobecne platí pravidlo, že by ste sa na túto stránku nemali preklikávať z neznámych stránok, ani z e-mailov SMS, chatu a podobne. Preklikajte sa len z oficiálnej stránky VÚB Banka alebo si túto adresu založte do záložiek v prehliadači.
Ak adresu zadáte do prehliadača ručne a zobrazí sa chyba, dvakrát skontrolujte správnosť adresy a prípadné preklepy. Aj jedno nesprávne napísané písmeno bude mať za následok chybu alebo návštevu inej stránky, než ste zamýšľali.
Vypnite rozšírenia prehliadača
Rozšírenia a doplnky môžu upravovať kód zobrazených stránok. Blokovače reklám sa napríklad snažia odstrániť reklamné prvky.
Niekedy však tieto rozšírenia môžu odstrániť alebo upraviť niečo, čo je pre stránku kľúčové. Nemalo by sa to stávať, ale technická chyba sa môže stať vždy.
Ak stránka nevyzerá správne, niečo nevidíte alebo sa vyskytne chyba, skúste v prehliadači vypnúť všetky rozšírenia a doplnky.
Používajte moderný a aktuálny webový prehliadač
Na prístup k obzvlášť dôležitým stránkam, ako je e-mail, bankovníctvo alebo sociálne siete, by sme mali používať len moderné prehliadače, ako sú Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Brave, ale vyhovuje aj predinštalovaný prehliadač Microsoft Edge pre systém Windows, ako aj Safari pre systém macOS.
Konkrétne by sme NEMALI používať zastaraný a nepodporovaný prehliadač Internet Explorer. Mnohé moderné webové stránky v ňom nebudú fungovať, prípadne nebudú fungovať mnohé funkcie.
Okrem toho je Internet Explorer plný bezpečnostných dier, pretože už roky nie je podporovaný a opravovaný. Ak používate tento prehliadač, určite ho nepoužívajte na dôležité webové stránky a už vôbec nie na svoju banku. Vystavili by ste sa tak bezpečnostnému riziku, čo v prípade banky môže byť skutočný problém.
Vymažte súbory cookie, vyrovnávaciu pamäť a ďalšie údaje o stránkach alebo použite anonymné okno
Keď navštívite webovú stránku, prehliadač ukladá do vášho počítača rôzne údaje. Môžu to byť súbory cookie, ale aj obrázky, písma alebo iné súbory, ktoré sú potrebné na zobrazenie stránky. Ak môže tieto súbory použiť znova, možno pri ďalšej návšteve webu alebo prehliadaní iných stránok, nestiahne ich znova, čo znamená, že sa načítajú rýchlejšie a ušetrí sa prenos údajov len na to najnutnejšie.
Niekedy sa však stane, že prehliadač uloží niečo chybné a potom si túto chybu zapamätá. To znamená, že sa môže opakovať, aj keď pri bežnom načítaní „na čisto“ by bolo všetko v poriadku.
Pomôcť teda môže vymazanie súborov cookie a iných údajov o stránke.
Môžete tiež použiť anonymné okno prehliadača (niekedy nazývané režim inkognito), ktoré síce nie je úplne anonymné, ale je to len prehliadanie bez uložených súborov cookie, vyrovnávacej pamäte a ďalších údajov.
Vypnite sieť VPN
VPN je skratka pre virtuálnu súkromnú sieť. V praxi všetky údaje, ktoré odosielate alebo prijímate cez internet, prechádzajú najprv cez túto službu, ktorá môže údaje šifrovať, ale okrem iného aj maskuje vašu IP adresu a vašu polohu.
VPN sa používa na šifrovanie údajov alebo anonymizáciu našich zariadení v rámci internetovej siete. Niektoré stránky a banky však môžu zablokovať prístup cez sieť VPN, pretože by mohlo ísť o rizikovejších používateľov alebo podvodníkov.
Ak používate sieť VPN, znamená to tiež, že sa zmení adresa IP pre navštívené stránky. Ak je táto IP adresa zablokovaná, jednoducho sa na stránku nepozriete a neuvidíte chybu.
Riešením je vypnutie siete VPN.
Skontrolujte svoje prihlasovacie údaje
Ďalšou možnosťou sú nesprávne zadané prihlasovacie údaje, čo samozrejme potom znamená, že sa nemôžete prihlásiť.
Zvyčajne vám každá banka oznámi, o akú chybu ide, ak ste nesprávne zadali heslo alebo iné údaje, ale ak sa nemôžete prihlásiť, skúste heslo alebo iné potvrdenie zadať naozaj pozorne.
VÚB Banka má výpadok a musí počkať
Ak nepomohli vyššie uvedené riešenia ani žiadne iné, je dosť možné, že
Ak všetko ostatné zlyhalo a najmä ak vidíte, že výpadky hlásia aj iní klienti, pravdepodobne ide o výpadok, ktorý bude potrebné odstrániť na strane banky.
Tu vám nezostáva nič iné, len čakať, kým sa technická chyba neodstráni. Ako dlho to bude trvať, závisí od toho, o aký závažný problém ide, ale zvyčajne tieto výpadky netrvajú dlhšie ako desiatky minút, maximálne hodiny.
Odkazy na stiahnutie VÚB Banka v systéme Android a iOS
Nefunkčný mobilný telefón môže byť potrebné preinštalovať. Tu sú odkazy na stiahnutie pre systémy Android a iOS:
VÚB Banka pre Android stiahnite tu VÚB Banka pre iOS stiahnite tuSociálne profily a web VÚB Banka
Tu sú odkazy na všetky sociálne profily
VÚB Banka
- Celkové hodnotenie
VÚB Banka
VÚB Banka je banka so sídlom na Slovensku.
Dnes 20.11.2023 pri zadávaní prevodu v mobil banking VÚB prevod bol odmietnuty.
Dobry den.
Dnes 24.1.2024 mam pri vstupe na portal vub.sk chybu:
Čas pripojenia vypršal
Pri pripájaní k http://www.vub.sk sa vyskytla chyba.
Stránka môže byť dočasne nedostupná alebo zaneprázdnená. Svoj pokus opakujte neskôr.
Ak sa nedá načítať žiadna stránka, skontrolujte pripojenie počítača k sieti.
Ak sú počítač alebo sieť chránené firewallom alebo serverom proxy, uistite sa, či má Firefox povolený prístup k webu.
Mam na PC stolovy pocitac OS Windows 10. Z tohto pocitaca som sa pred vypadkom spolahlivo dostal
do Internet bankingu VUB. Teraz nic.
Spozdravom
AM
9.4.2024 o21.15h.neviem urobiť prevody ani domáci prevod a ešte stále i na vlastnom prevode pýta kód.
19 06 2024 22:34
2x som sa pokusala urobit SEPA prevod. Vypisuje
Stav transakcie:
Zrušená bankou – Služba dočasne nedostupná (19.06.2024)
SMS s kodom zasiela bez vypytania.
19.6.2024 od 21:00 do 20.6.2024 2:00 som zadal cez internet banking aj mobilnu aplikáciu SEPA 4x zahraničný a 2x tuzemský. Zakaždým internet banking aj mobil banking vypísal „Požiadavka bola prijatá na spracovanie“, ale o niekoľko minút prišiel email „Upozornenie o nezrealizovanej platbe“, „Dôvod zamietnutia: Služba dočasne nedostupná“. Na hlavnej stránke VUB ani na stránke internet-bankingu nie je žiadna informácia o výpadku, iba služby nefungujú.
Dobrý večer, dnes pri vstupe do internet banking hlási chybu: „Ospravedlňujeme sa, ale na stránke došlo k neočakávanej technickej chybe. Prosím, skúste neskôr. Ak chyba pretrváva, kontaktujte nás na 0850 123 000 alebo kontakt@vub.sk a zašlite nám číslo a čas výskytu incidentu. Ďakujeme.“ Zaznamenala VÚB banka výpadok služieb?
ID incidentu: o6pn8-asbpo
Čas incidentu: 10.08.2024 19:02:54