O2 výpadok dnes - Výpadky mobilného signálu a riešenia
Nefunguje internet alebo mobilný signál O2? Pozrite si hlásenia ostatných používateľov
V tabuľke si môžete pozrieť nahlásené výpadky a niektoré služby operátora O2, ktorý ponúka mobilné služby na celom Slovensku.
Ak máte výpadky pevného alebo mobilného internetu, chýbajúci signál alebo iné poruchy, môžete ich nahlásiť pomocou tlačidla v hornej časti tejto stránky. Problém potom môžete podrobnejšie popísať v komentároch, kde sa dozviete aj ďalšie informácie od ostatných používateľov, prípadne môžete pomôcť niekomu, kto má rovnakú chybu, ale môže ju odstrániť.
Odkazy a telefónne čísla nájdete tu v tabuľke. Pod stránkou nájdete aj odkazy na sociálne profily českej spoločnosti O2.
Užitočné odkazy a telefónne čísla na spoločnosť O2 | |
---|---|
Telefónne číslo na linku pomoci spoločnosti O2 | 0949 949 949 |
Zákaznícka linka | 949 |
Ďalšie kontakty v spoločnosti O2 | Kontakty v spoločnosti O2 |
📝Obsah
Rýchla kontrola dostupnosti O2.sk
Tu môžete skontrolovať dostupnosť„https://www.o2.sk/„, oficiálnej webovej stránky, kde nájdete odkazy na stiahnutie a ďalšie informácie.
Kontrola sa vykonáva automatickou kontrolou, či je oficiálna webová stránka O2 funkčná. Ak všetko prebehne v poriadku v rámci časového limitu, kontrola bude úspešná. Na druhej strane, ak pripojenie trvá príliš dlho, vôbec sa nepodarí pripojiť alebo vráti chyby, kontrola bude neúspešná.
Počas kontroly nesledujeme signál, prihlásenie, rýchlosť internetového pripojenia ani iné funkcie. Kontrola slúži len na overenie funkčnej alebo nefunkčnej stránky, čo sa hodí, keď sa nenačíta.
Ak narazíte na iné chyby, nahláste ich v hornej časti tejto stránky alebo ich popíšte v komentároch.
Viac informácií získate na linke pomoci spoločnosti O2 alebo na sociálnych profiloch (pozri odkazy ďalej na stránke alebo v tabuľke vyššie).
Ak ide o známy výpadok, na linke pomoci sa zvyčajne hneď dozviete, o aký výpadok ide a že sa aktívne pracuje na jeho odstránení, aby všetko opäť fungovalo.
Ako odstrániť prípadné problémy alebo situácie s mobilným signálom alebo internetom O2
V každom prípade môžete zavolať na infolinku O2 a opýtať sa na situáciu alebo získať ďalšie informácie. Číslo linky pomoci O2 je 0949 949 949. V prípade známych a najmä rozsiahlych výpadkov sa zvyčajne okamžite dozviete, že O2 o výpadku vie a pracuje na jeho odstránení. V takom prípade vám nezostáva nič iné, len čakať.
Ak spoločnosť O2 o výpadku alebo nefungujúcej službe nevie, môže pomocou infolinky zistiť napríklad silu signálu alebo zistiť, či sa s výpadkom stretáva aj niekto v okolí, napríklad v tom istom dome. To potom zvyšuje pravdepodobnosť, že ide o väčšiu poruchu a že ju pravdepodobne sami neodstránite. Preto potrebujete technika, ktorý všetko skontroluje, zmeria a prípadne opraví.
Na druhej strane, ak výpadok zažívate sami, je väčšia pravdepodobnosť, že ide o poruchu niekde na vašom zariadení. Môže ísť o poruchu, ktorú možno odstrániť reštartom alebo správnym pripojením káblov, ktoré mohlo vytiahnuť alebo poškodiť domáce zviera, dieťa alebo sa mohli uvoľniť pri manipulácii so zariadeniami.
Ak sa ukáže, že ide o poruchu, ktorú ste mohli ľahko odstrániť (t. j. správne zapojiť kábel), môže vám byť účtovaný príchod technika na miesto. Na druhej strane, ak to nie je vaša chyba, za opravu zodpovedá spoločnosť O2.
V každom prípade je vždy dobré:
- Reštartujte všetky alebo dotknuté zariadenia
- Skontrolujte, či práve neprebieha väčší a známy výpadok
Nemôžete sa prihlásiť do služby Moje O2
Moje O2 je online samoobsluha, v ktorej získate prehľad o všetkých zmluvách, zariadeniach, ale môžete si v nej dohodnúť aj nové produkty.
Ak sa nemôžete prihlásiť, skontrolujte, či zadávate správnu kombináciu prihlasovacích údajov.
Skontrolujte tiež, či zadávate správne heslo. Ak prihlásenie stále nefunguje, môžete si heslo obnoviť tak, že oň požiadate a budete postupovať podľa pokynov.
Mám slabý signál mobilného telefónu
Spoločnosť O2 pokrýva v podstate celé Slovensko, ale stále existujú niektoré odľahlé alebo ťažko dostupné miesta, kde môže byť signál slabý, prípadne žiadny. Je to viditeľné pri sile mobilného internetu, ktorá môže klesnúť z 5G alebo 4G (LTE) na 3G alebo 2G (EDGE), prípadne úplne vypadnúť.
Mobilný signál nie je priateľský s podzemnými miestami, ako sú pivnice, jamy, jaskyne a podobne. Na druhej strane, napríklad pražské metro je už pokryté mobilným signálom.
Riešením slabého signálu je zvyčajne presun na miesto, kde je signál silnejší. Ak by ste mali mať signál, ale je slabý, skúste zariadenie reštartovať.
Pomalý alebo nefunkčný mobilný internet
Slabý signál bude znamenať aj slabšie dátové pripojenie. To môže byť problém pre rôzne aplikácie, najmä ak ide o odosielanie dátovo náročnejších správ, ako sú WhatsApp, Messenger, Viber, Discord a iné chatovacie aplikácie, ktoré umožňujú aj video/audio hovory. Podobne aj rôzne hry môžu vypadávať alebo mať veľmi dlhý čas odozvy.
Pomalšie a staršie siete 3G alebo dokonca 2G (EDGE) neponúkajú rýchlosť, ktorú aplikácie zvyčajne vyžadujú. Preto ak rýchlosť klesne, mnohé aplikácie akoby vôbec nefungovali.
Občas sa to však stane v dôsledku chyby. Ak ste v meste a nečakane zistíte, že minimálne 4G/LTE nefunguje, skúste vypnúť a zapnúť mobilné dáta alebo reštartovať celé zariadenie.
Sociálne profily O2 SK
Pre viac informácií tu nájdete aj odkazy na spoločnosť O2 a všetky jej oficiálne profily na sociálnych sieťach, kde sa môžete dozvedieť viac informácií alebo sa dokonca informovať o aktuálnych výpadkoch:
O2 na Twitteri
Tu nájdete kanál spoločnosti O2 na jej oficiálnom účte Twitter, ktorý s veľkou pravdepodobnosťou informuje o známych rozsiahlych výpadkoch alebo iných chybách:
O2
- Celkové hodnotenie
O2
O2.sk je operátor, ktorý ponúka mobilné služby na celom Slovensku.