InternetMobilTelevizeTV, mobil a internet

Orange výpadek dnes - nefunguje mobil, TV, internet, WiFi

Orange TV, internet, WiFi alebo nefungujúci signál? Pozrite si správy ostatných používateľov

Orange - výpadky služby za posledných 24 hodín
Výpadky
Dnes je a boli hlásené výpadky:
0
Výpadky
Včera boli hlásené výpadky:
0

V tabuľke si môžete pozrieť nahlásené výpadky a niektoré služby operátora Orange, ktorý ponúka televíziu a pevný alebo mobilný internet a ďalšie tarify.

Ak vám niektorá služba Orange nefunguje, či už ide o televíziu alebo pevný či mobilný internet, nahlásením dáte ostatným používateľom vedieť, že ide o väčšiu poruchu, s ktorou sa pravdepodobne stretne viac ľudí. V takomto prípade je dobré skontrolovať stránku s výpadkami na oficiálnej webovej stránke spoločnosti Orange (odkaz v tabuľke nižšie), prípadne o výpadku informovať infolinku.

Problémy a chyby potom môžete podrobnejšie opísať v komentároch v dolnej časti tejto stránky.

Odkazy a telefónne čísla nájdete tu v tabuľke. Nižšie nájdete aj odkazy na sociálne profily spoločnosti Orange.

Užitočné odkazy a telefónne čísla pre spoločnosť Orange
Telefónne číslo (Každý deň od 7:00 do 22:00)0800 500 555

Môžete využiť kontakty, ktoré nájdete na oficiálnej webovej stránke orange.sk.

Rýchle overenie dostupnosti na Orange.sk

Tu si môžete overiť dostupnosť „https://www.orange.sk/, oficiálnej webovej stránky, kde nájdete odkazy na stiahnutie a ďalšie informácie.

Kliknutím na tlačidlo skontrolovať zistíte, či sa stránka Orange načíta správne a nevracia žiadne chyby.

Ak sa počas niekoľkých sekúnd ukáže, že je všetko v poriadku, kontrola bude v poriadku. V opačnom prípade, ak sa vyskytnú chyby, pripojenie sa vôbec nepodarí alebo trvá príliš dlho, kontrola zlyhá.

Kontrola stránky sa nezaoberá funkčnosťou ani ničím iným, iba tým, či je stránka funkčná. Vo väčšine prípadov túto kontrolu nepoužijeme, pretože je pravdepodobnejšie, že ide o výpadok služby, ako je televízia alebo internet, ale pri masívnych výpadkoch môže prestať fungovať aj vlastná stránka spoločnosti Orange.

Známe výpadky stránky Orange.sk nájdete na oficiálnej stránke. Odkaz na ňu nájdete v tabuľke vyššie.

Môžete tiež zavolať na infolinku a buď sa opýtať. alebo v prípade väčšieho výpadku je zvyčajne hneď k dispozícii informácia, že výpadok trvá, a teda sa aj aktuálne rieši.

Ako vyriešiť prípadné problémy alebo situácie s TV, signálom, internetom, Wifi a ďalšími službami Orange

V každom prípade môžete zavolať na infolinku a spýtať sa. Nech už máte akýkoľvek problém, môžete zavolať na číslo 0800 500 555. Ak prebieha rozsiahlejší výpadok, zvyčajne sa o ňom dozviete aj prostredníctvom automatickej správy na infolinke.

Ak tento výpadok trvá, nemôžeme s tým nič robiť a musíme len počkať, kým sa všetko opraví a opäť spustí.

Ak ide o výpadok, ktorý je len vo vašej oblasti (alebo to tak aspoň vyzerá), horúca linka často dokáže skontrolovať silu signálu priamo vo vašej oblasti aj v celom dome, prípadne vyhľadá nahlásené problémy vo vašom okolí.

Ľahšie tak zistíte, či ide o poruchu niekde na vašom zariadení, alebo o väčší problém na úrovni celého bytového domu. Vždy je lepšie si to vopred overiť.

Ak spoločnosť Orange pošle na odstránenie problému technika, dostanete bezplatné zavolanie, pokiaľ nejde o vašu chybu. Na druhej strane, ak by prišiel technik a ukázalo by sa, že stačí reštartovať modem alebo máte zle zapojené káble, teda chyby, ktoré ste mohli odstrániť sami, potom vám môže byť tento výjazd účtovaný.

V každom prípade je to vždy dobré:

  • Skontrolujte káble a ich správne zapojenie
  • Reštartujte všetky alebo dotknuté zariadenia (modem, set-top box, ale aj telefón, tablet alebo počítač)
  • Skontrolujte, či nedochádza k väčšiemu a už známemu výpadku
  • Zavolajte na horúcu linku a zistite viac informácií
  • Požiadajte technika o následný príchod

Nemôžete sa prihlásiť do služby Orange

Ak sa nemôžete prihlásiť do služby Orange, skontrolujte si heslo aj to, či ste na správnej karte na prihlásenie.

V telefóne mám slabý signál

Hoci spoločnosť Orange pokrýva takmer celé Slovensko, v niektorých oblastiach nie je signál taký silný ako v iných. Najmä pokiaľ ide o rýchlosť internetu, ktorá môže v horách klesnúť z 5G alebo 4G (LTE) na 3G alebo 2G (EDGE) alebo úplne vypadnúť.

Okrem hôr sú, samozrejme, problémom aj podzemné miesta, ako sú pivnice, jamy, jaskyne a podobne, kam signál nedosiahne vôbec alebo je slabší.

Slabší signál sa môžete pokúsiť vyriešiť premiestnením zariadenia. Niekedy môžete získať lepší signál len presunutím o niekoľko desiatok centimetrov alebo metrov.

Internet v telefóne je pomalý alebo vôbec nefunguje

Slabý signál je spojený aj s pomalým alebo úplne nefunkčným internetovým pripojením. Najmä novšie aplikácie si vyžadujú pomerne rýchle pripojenie, najmä ak ide o odosielanie dátovo náročnejších správ, napríklad prostredníctvom aplikácií WhatsApp, Messenger, Viber, Discord a iných chatovacích aplikácií, ktoré umožňujú aj video/audio hovory.

Ak rýchlosť pripojenia klesne na 3G, môže sa zdať, že aplikácie nefungujú alebo sú aspoň veľmi pomalé.

Občas sa to však stane v dôsledku chyby. Ak ste v meste a nečakane zistíte, že vám nefunguje 4G/LTE, skúste vypnúť a zapnúť mobilné dáta alebo reštartovať celé zariadenie.

Ďalšou možnosťou pomalého mobilného internetu je, že vám došli dáta. Zvyčajne dostanete nejaké upozornenie, ale nemusí to byť pravidlom. Ak sa vám vyčerpajú dáta, závisí to od toho, ako je nastavený váš paušál. Niektoré tarify len spomalia pripojenie na stále veľmi solídnu rýchlosť, iné používateľa v podstate od dát odstrihnú alebo ponúkajú len 3G, ktoré je v dnešnej dobe určené skôr na pomalšie surfovanie ako na plnohodnotné používanie aplikácií.

Pevný internet doma nefunguje

Výpadky pevného internetu môžu mať viacero príčin. Ako najspoľahlivejšie riešenie sa javí reštartovanie modemu. Správne ho reštartujte tak, že ho na niekoľko desiatok sekúnd odpojíte zo zásuvky a potom ho opäť zapojíte.

Potom musíte počkať ďalších niekoľko desiatok sekúnd až niekoľko minút, aby ste zistili, či sa všetko spustí v poriadku. Nefunkčný internet sa často rieši týmto spôsobom a väčšina problémov sa vyrieši reštartovaním modemu.

Ak ani to nepomohlo, môže ísť o krátkodobejší výpadok. Väčšina výpadkov trvá niekoľko minút a často si ich ani nevšimneme. Ak teda internet nefunguje, môžeme skúsiť počkať 10 minút, znovu reštartovať modem a potom vykonať ďalšie kroky.

Ak to nepomôže, môžeme skúsiť kontaktovať infolinku alebo skontrolovať, či ide o známy výpadok priamo na webovej stránke spoločnosti Orange.

Ďalšou možnosťou, prečo môže internet fungovať zle alebo pomaly, je zaťaženie internetu. Na pozadí sa môžu sťahovať rôzne aktualizácie, ktoré môžu zaťažovať sieť. Nemusí to byť ani vaše zariadenie, ale zariadenie, ktoré práve sťahuje, a preto už nemá priestor na ďalšie. To potom môže znamenať, že internet vyzerá nefunkčne. Ak ste zapli zariadenie a internet zrazu prestane fungovať, skontrolujte, či sa v danom zariadení niečo sťahuje.

Nemôžem sa pripojiť k sieti Wi-fi

Ak vidíte svoju sieť Wi-Fi, ale nemôžete sa k nej pripojiť, dvakrát skontrolujte, či ste zadali správne heslo. Na zistenie hesla siete Wi-Fi môžete použiť aj tohto sprievodcu.

Ak ste si istí, že ste heslo zadali správne, skúste reštartovať modem. Ak to nepomôže, kontaktujte linku pomoci.

Nemôžem vidieť svoju sieť Wi-Fi

Tu môže byť chyba na strane modemu, ktorý nevysiela správne (opäť je najbezpečnejšie reštartovať modem), alebo priamo vo vašom zariadení.

Ak vidíte iné siete Wi-Fi, ale nie svoju, chyba bude pravdepodobne na strane modemu. Ak nevidíte žiadne siete Wi-fi, hoci ich bežne vidíte viac, chyba je skôr na strane vášho zariadenia.

V počítači so systémom Windows môžete kliknúť pravým tlačidlom myši na symbol Wi-fi v lište a kliknúť na položku Odstrániť problémy. Je možné, že zlyhal modul Wi-fi alebo niektoré ovládače a bolo potrebné ich reštartovať. Tento postup niekedy vyrieši problém s Wi-fi bez toho, aby ste museli reštartovať počítač.

Ak to nepomôže, skúste počítač reštartovať. Rovnaký postup sa odporúča, ak nefunguje Wifi v telefóne alebo tablete.

Káble mohli byť prestrihnuté alebo znovu pripojené susedmi

O problém s vypadnutým internetom, televíznym signálom alebo čímkoľvek iným sa bude musieť postarať technik. Najmä vo väčších bytových domoch alebo panelákoch je pomerne bežné, že problémy spôsobujú susedia.

Tí sa môžu prehrabávať v elektroinštalačnej skrini, prepájať káble a snažiť sa ukradnúť signál pre seba. Mohli by tiež napríklad vŕtať do steny a omylom prerušiť vedenie, ktoré viedlo k vám. Aj keď sa u susedov nič nestalo a všetko im funguje, vy ste zrazu bez internetu alebo televízie.

Našťastie, toto všetko sú problémy, ktoré nie sú vašou vinou, takže aj výjazd bude pre vás bezplatný.

Skôr ako však technik začne zisťovať, prečo vám niečo nefunguje, je vždy najlepšie skúsiť reštartovať všetky zariadenia a poradiť sa s infolinkou, kde vám zistia viac a tiež posúdia, či je potrebné zavolanie, alebo ide o poruchu, ktorú dokážu odstrániť na svojej strane.

Miestne výpadky môžu byť spôsobené zlodejmi káblov alebo aj stavebnými a rekonštrukčnými prácami v oblasti

Aj to sa niekedy stáva a zlodeji káblov môžu prerušiť signál vo väčšej oblasti. Podobne môže dôjsť k prevráteniu kábla napríklad počas rekonštrukcie cesty.

S tým sa nedá individuálne nič robiť a musíme počkať, kým prevádzkovateľ (alebo všetci prevádzkovatelia) situáciu napraví.

Máte sami rekonštrukciu?

Ak ste zrekonštruovali byt alebo dom a zrazu vám nefunguje internet alebo televízny signál, na vine môže byť zlá zásuvka. Pri rekonštrukcii mohla byť namiesto správnej dátovej zásuvky nainštalovaná satelitná zásuvka. Vyzerajú dosť podobne, ale v prípade satelitu sa stáva, že síce máte nejaký signál, ale veľmi slabý. Internet pôjde extrémne pomaly.

Je to trochu mätúce, pretože pripojenie v skutočnosti funguje, len veľmi veľmi pomaly.

Ak sa s tým stretnete, na vine môže byť práve rekonštrukcia a nesprávne nainštalovaná zásuvka. Môžete si ju vymeniť sami alebo vám pomôže technik, ale nejde o chybu spoločnosti Orange, takže cesta a samotná nová zásuvka budú spoplatnené.

Niektoré moje aplikácie nefungujú

Aplikácie môžu často vyžadovať stabilné a rýchle internetové pripojenie. Dokonca aj tie mobilné. Ak je pripojenie pomalé, niektoré aplikácie jednoducho nemusia fungovať.

Sociálne profily spoločnosti Orange

Pre viac informácií sme pripojili aj odkazy na všetky oficiálne sociálne profily spoločnosti Orange, kde sa môžete dozvedieť viac informácií alebo sa dokonca informovať o aktuálnych výpadkoch:

Orange na Twitteri

Tu nájdete kanál spoločnosti Orange na jej oficiálnom Twitter účte, ktorý s veľkou pravdepodobnosťou informuje o známych rozsiahlych výpadkoch:

Orange Slovensko
  • Celkové hodnotenie
4.8

Orange Slovensko

Orange Slovensko je slovenský najväčší mobilný operátor, ktorý pôsobí na trhu od 27. marca 2002.

Posielam
Vaše hodnotenie
0 (0 hodnotenie)

1 komentár

Pridaj komentár

Späť na začiatok stránky