InternetMobilTelevizeTV, mobil a internet

Slovak Telekom nefunguje? - výpadky mobilu, TV a internetu aktuálne

Nefunguje Slovak Telekom TV internet, WiFi alebo mobilný signál? Pozrite si hlásenia ostatných používateľov

Slovak Telekom - výpadky služby za posledných 24 hodín
Výpadky
Dnes je a boli hlásené výpadky:
0
Výpadky
Včera boli hlásené výpadky:
0

V tabuľke si môžete pozrieť nahlásené výpadky a niektoré služby spoločnosti Slovak Telekom, ktorá ponúka televíziu a pevný alebo mobilný internet, ako aj mobilné tarify.

Ak máte výpadky pevného alebo mobilného internetu, žiadny signál alebo iné poruchy, môžete ich nahlásiť pomocou tlačidla v hornej časti tejto stránky. Problém potom môžete podrobnejšie opísať v komentároch, kde sa môžete dozvedieť aj ďalšie informácie od iných používateľov alebo pomôcť niekomu, kto má rovnakú chybu, ale môže ju odstrániť.

Odkazy a telefónne čísla nájdete tu v tabuľke. Pod stránkou nájdete aj odkazy na sociálne profily Slovak Telekom.

Užitočné odkazy a telefónne čísla pre Slovak Telekom
Telefónne číslo (od 07:00 do 23:00)0800 123 456
Ďalšie kontakty na Slovak TelekomKontakty na spoločnosť Slovak Telekom

Rýchla kontrola dostupnosti Telekom.sk

Tu si môžete overiť dostupnosť„https://www.telekom.sk/„, oficiálnej webovej stránky, kde nájdete odkazy na stiahnutie a ďalšie informácie.

Po kliknutí na tlačidlo automaticky zistíme, či sa webová stránka spoločnosti Slovak Telekom načíta. Ak všetko prebehne za niekoľko sekúnd a nevrátia sa žiadne chyby, kontrola je úspešná. V opačnom prípade kontrola zlyhá, čo je v podstate ekvivalentom toho, že sa stránka nenačíta alebo jej načítanie chvíľu trvá, čo znamená nejakú chybu.

Kontrola neskúma iné služby, ako sú aplikácie, sila pripojenia, signál ani nič iné. Týka sa len webovej lokality.

Ak máte iné problémy, nahláste ich pomocou tlačidla v hornej časti tejto stránky alebo ich popíšte v komentároch, kde vám môže poradiť niekto, kto sa tiež stretáva s rovnakou chybou.

Vždy potom môžete zavolať na horúcu linku, kde získate ďalšie informácie a zistíte, či sa práve neopravuje nejaký závažný výpadok.

Ako odstrániť prípadné problémy alebo situácie s TV, signálom, internetom, Wifi a ďalšími službami Slovak Telekomu

V každom prípade môžete zavolať na infolinku Slovak Telekom a opýtať sa na vzniknutú situáciu alebo sa dozvedieť viac informácií. Telefónne číslo na infolinku Slovak Telekom je 0800 123 456. Na infolinke vám zvyčajne rýchlo oznámia, či a kde dochádza k väčšiemu výpadku služieb. V takom prípade stačí počkať, kým sa všetko obnoví.

Ak sa výpadok týka len vašej oblasti, infolinka môže skontrolovať silu signálu, ako aj prípadné hlásenia od klientov v okolí. Ak výpadok nahlásilo viacero ľudí v kratšom časovom období, je dosť možné, že ide o problém na úrovni domu alebo ulice, ktorý bude musieť operátor vyriešiť.

Naopak, ak výpadok nenahlásil nikto iný, je vyššia pravdepodobnosť, že ide skôr o poruchu vášho zariadenia, ktorú môžete odstrániť. Odporúčame vyskúšať všetky možnosti, najmä reštartovať modem, set-top box alebo iné zariadenia a skontrolovať, či sú káble správne pripojené.

Ak bude vyslaný technik a ukáže sa, že ide o podobnú chybu, ktorú bolo možné odstrániť pomocou štandardných postupov, môže vám byť tento výjazd účtovaný.

V každom prípade je to vždy dobrý nápad:

  • Skontrolujte káble a ich správne zapojenie
  • Reštartujte všetky alebo dotknuté zariadenia (modem, set-top box, ale aj telefón, tablet alebo počítač)
  • Skontrolujte, či nedochádza k väčšiemu a už známemu výpadku
  • Zavolajte na horúcu linku a zistite viac informácií
  • Požiadajte technika o následný príchod

Nemôžete sa prihlásiť do Môj Telekom

Môj Telekom je online samoobsluha, kde máte prehľad o všetkých zmluvách, zariadeniach, účtoch, ale môžete si cez ňu vybaviť aj nové produkty.

Ak prihlásenie nefunguje, zvyčajne ide o zlé heslo alebo kombináciu prihlasovacích údajov.

Ak sa stále nemôžete prihlásiť, môžete si obnoviť heslo. Následne dostanete e-mailom pokyny, ako postupovať ďalej.

Mám slabý signál mobilného telefónu

Slovak Telekom má veľmi dobré pokrytie a signál môžeme získať v podstate kdekoľvek v Českej republike. Ak ste v meste a nemáte signál, skúste reštartovať telefón, pretože ide pravdepodobne o softvérovú chybu, ktorú reštart vyrieši.

Ak ste mimo mesta, najmä na horách, môžete telefonovať alebo posielať správy, ale je väčšia pravdepodobnosť, že internet zoslabne z klasického 4G/LTE na 3G alebo 2G (EDGE), prípadne úplne vypadne.

Signál je slabý alebo úplne nedostupný aj v podzemných priestoroch. Typickým príkladom oblastí, kde môže signál úplne vypadnúť, sú pivnice alebo jaskyne. Nie je to nič nezvyčajné a zariadenie sa jednoducho musí presunúť na iné miesto, kde je signál silnejší.

Pomalý alebo nefunkčný mobilný internet

Slabý signál znamená aj slabšie dátové pripojenie. To môže byť problém pre rôzne aplikácie, najmä pokiaľ ide o odosielanie dátovo náročnejších údajov prostredníctvom aplikácií WhatsApp, Messenger, Viber, Discord a iných chatovacích aplikácií, ktoré umožňujú aj video/audio hovory. Podobne aj rôzne hry môžu vypadávať alebo mať veľmi dlhý čas odozvy.

Pomalšie a staršie siete 3G alebo dokonca 2G (EDGE) neponúkajú rýchlosť, ktorú aplikácie zvyčajne vyžadujú. Preto ak rýchlosť klesne, mnohé aplikácie zrejme vôbec nebudú fungovať.

Občas sa to však stane v dôsledku chyby. Ak ste v meste a nečakane zistíte, že minimálne 4G/LTE nefunguje, skúste vypnúť a zapnúť mobilné dáta alebo reštartovať celé zariadenie.

Slovak Telekom Internet na doma nefunguje

Ak internet nefunguje, obvyklým a najčastejším riešením je reštart modemu. To sa dá jednoducho urobiť tak, že ho odpojíte zo siete na niekoľko desiatok sekúnd, najlepšie na celú minútu. Potom ho opäť zapojte. Modem vynuluje rôzne nastavenia a pokúsi sa znovu pripojiť k sieti.

Tým sa vyrieši mnoho problémov s nefunkčným internetom a odporučí vám to aj linka pomoci. Je to tiež veľmi jednoduché na použitie a problém môže byť za minútu alebo dve odstránený.

Odporúčame tiež skontrolovať káble a ich správne pripojenie. Domáce zvieratá, deti, ako aj čistenie alebo manipulácia s elektronikou môžu spôsobiť uvoľnenie káblov, a teda nefunkčnosť služby. Skontrolujte preto, či je všetko správne zapojené, čo opäť zaberie len chvíľu.

Ak internet funguje, ale je pomalý, skontrolujte, či ho nezaťažujete. Príčinou môžu byť iné zariadenia, možno sťahovanie aktualizácií alebo niečo iné. Ak sa internet výrazne spomalil, keď ste zapli iné zariadenie, je dosť možné, že sa na tomto novo zapnutom zariadení niečo sťahuje a zaťažuje to pripojenie.

Ak sa u vás vyskytli iné chyby a nepomohlo ani reštartovanie modemu alebo kontrola káblového pripojenia, môžete pomôcť ostatným používateľom nahlásením výpadku služby pomocou tlačidla v hornej časti tejto stránky. Rovnako môžete problém podrobnejšie opísať v komentároch v dolnej časti tejto stránky, kde vám možno niekto pomôže, ak sa tiež stretol s rovnakým problémom a vie ho vyriešiť.

Ak to vyzerá, že výpadok zažívate sami, je potrebné zavolať na infolinku Slovak Telekomu – 0800 123 456. Tam sa môžete opýtať na výpadky alebo ich informovať o svojom výpadku. Operátor vám tiež poradí, aké sú ďalšie kroky. Ak nič nepomôže, môžu poslať technika, ktorý sa na problém pozrie a vyrieši ho.

Pred návštevou technika však odporúčame overiť si, či problém naozaj nedokážete odstrániť sami. Ak by ste to dokázali a ukázalo by sa, že za výpadkom je nesprávne pripojený kábel, môže vám byť účtovaný výjazd.

Nemôžem sa pripojiť k sieti Wi-fi

Ak vidíte svoju sieť Wi-Fi, ale nemôžete sa k nej pripojiť, dvakrát skontrolujte, či ste zadali správne heslo. Heslo pre vašu sieť Wi-Fi môžete zistiť aj pomocou tohto sprievodcu.

Ak ste si istí, že ste heslo zadali správne, skúste reštartovať modem. Ak to nepomôže, kontaktujte linku pomoci.

Nemôžem vidieť svoju sieť Wi-Fi

Tu môže byť chyba na strane modemu, ktorý nevysiela správne (opäť je najbezpečnejšie reštartovať modem), alebo priamo vo vašom zariadení.

Ak vidíte iné siete Wi-Fi, ale nie svoju, chyba bude pravdepodobne na strane modemu. Ak nevidíte žiadne siete Wi-fi, hoci ich bežne vidíte viac, chyba je skôr na strane vášho zariadenia.

V počítači so systémom Windows môžete kliknúť pravým tlačidlom myši na symbol Wi-fi v lište a kliknúť na položku Odstrániť problémy. Je možné, že zlyhal modul Wi-fi alebo niektoré ovládače a bolo potrebné ich reštartovať. Tento postup niekedy vyrieši problém s Wi-fi bez toho, aby ste museli reštartovať počítač.

Ak to nepomôže, skúste počítač reštartovať. Rovnaký postup sa odporúča, ak nefunguje Wifi v telefóne alebo tablete.

Káble mohli byť prestrihnuté alebo znovu pripojené susedmi

Susedia môžu niekedy spôsobiť problémy, či už vedome alebo nevedome. Pokiaľ ide o vedomú sabotáž, niekto vám mohol prepojať káble alebo ich jednoducho odpojiť z elektrickej skrine. Nie je to vaša chyba a technik to opraví, ale určite je to nepríjemné.

Nevedomky môžu susedia napríklad pri vŕtaní prerezať kábel, ktorý k vám vedie. V bytových domoch alebo panelákoch to zvyčajne nie je taký„problém„. Technik potom musí zistiť, prečo k problému došlo, a kábel opraviť. Opäť to nie je chyba na vašej strane.

Skôr je to reálny príklad toho, čo sa môže stať a že za výpadkom internetu alebo televízie môžu byť faktory, ktoré nemôžeme ovplyvniť.

Prerezané alebo ukradnuté káble

Zlodeji niekedy kradnú káble, ktoré potom predávajú, čo však spôsobuje oveľa väčšie škody všetkým ostatným. Podobne môže kábel preťať ťažká technika na ulici počas stavebných prác.

To všetko zvyčajne znamená veľký výpadok, ktorý prevádzkovateľ pomerne rýchlo zistí, a preto ho začne riešiť.

Niekedy však táto oprava môže trvať aj niekoľko hodín, no bohužiaľ nezostáva nič iné, len čakať.

Máte sami rekonštrukciu?

Ďalším reálnym prípadom môže byť chybná zásuvka. Ak ste si svojpomocne zrekonštruovali byt alebo dom a vymenili všetky zásuvky, mohlo sa stať, že ste omylom vymenili správnu dátovú zásuvku za nesprávnu satelitnú zásuvku.

V takom prípade zastrčíte koaxiálny kábel správne a aj internet bude do určitej miery fungovať, ale veľmi pomaly.

V tomto prípade je potrebné zásuvku vymeniť za správnu, čo v prípade, že to urobí technik, bude s najväčšou pravdepodobnosťou spoplatnené, pretože ide o chybu na vašej strane, nie na strane Slovak Telekomu. Riešením je reklamovať zásuvku u spoločnosti, ktorá vám rekonštruovala byt alebo dom.

Niektoré aplikácie mi nefungujú

Aplikácie môžu často vyžadovať stabilné a rýchle internetové pripojenie. Dokonca aj tie mobilné. Ak je pripojenie pomalé, niektoré aplikácie jednoducho nemusia fungovať.

Sociálne profily spoločnosti Slovak Telekom

Pre viac informácií tu nájdete aj odkazy na Slovak Telekom a všetky jeho oficiálne sociálne profily, kde sa môžete dozvedieť viac informácií alebo sa dokonca opýtať na aktuálne výpadky:

Slovak Telekom na Twitteri

Tu nájdete kanál Slovak Telekomu na jeho oficiálnom účte na Twitteri, kde s veľkou pravdepodobnosťou informuje o známych väčších výpadkoch alebo iných chybách:

Slovak Telekom
  • Celkové hodnotenie
4.8

Slovak Telekom

Slovak Telekom je najväčší slovenský poskytovateľ služieb pevnej telefónnej linky, internetu a IPTV.

Posielam
Vaše hodnotenie
0 (0 hodnotenie)

Pridaj komentár

Späť na začiatok stránky