AplikácieStreamyWeby

Tidal nefunguje? Aktuálne výpadky a riešenia

Nefunguje služba Tidal? Pozrite si správy ostatných používateľov

Tidal - výpadky služby za posledných 24 hodín
Výpadky
Dnes je a boli hlásené výpadky:
0
Výpadky
Včera boli hlásené výpadky:
0

V grafe vyššie môžete vidieť nahlásené výpadky služby Tidal za dnešok a včerajšok. Ak máte problémy aj vy, použite tlačidlá nad grafom a informujte ostatných používateľov, že výpadok je veľmi pravdepodobne priamo na strane spoločnosti Tidal, a teda problém nie je na ich zariadení.

Ak ide o problém s konkrétnou funkciou, napíšte do komentárov pod článkom. Možno sa s podobným problémom stretol aj niekto iný a môže poradiť, ako ho prípadne vyriešiť.

Nahlásenie nefungujúcej služby pomôže aj ostatným používateľom, ktorí sa potom nebudú pokúšať vyriešiť problém na svojom telefóne, tablete alebo počítači, pretože chyba bude zrejme inde a budú musieť čakať na riešenie.

Rýchla kontrola dostupnosti služby Tidal

Tu môžete skontrolovať dostupnosť „https://tidal.com/„, webovej verzie služby Tidal.

Počas kontroly sa pripojíme k webovej lokalite a zistíme, či je funkčná. Ak je všetko úspešné (t. j. stránka sa načíta v poriadku bez chýb), kontrola je úspešná.

Na druhej strane, ak sa stránka nenačíta alebo pripojenie trvá príliš dlho, čo je v praxi situácia, keď sa webová stránka nenačíta ani pre používateľa, kontrola sa skončí neúspešne. Vždy je tiež možné, že služba začne podobné kontroly blokovať, čo potom vedie k neúspešnej kontrole, hoci stránka funguje správne.

Počas kontroly sa rieši len to, či webová stránka funguje, t. j. nie aplikácie alebo iné služby. Ak sa teda napríklad stránka načíta, ale neprehráva sa, podobná kontrola to nezistí.

Ak napríklad nefunguje prehrávanie alebo je nejaká služba nepoužiteľná z iného dôvodu, môžete to nahlásiť v hornej časti tejto stránky alebo problém opísať v komentároch a niekto, kto sa s ním stretol a vyriešil ho, vám môže dať vedieť, ako postupovať.

Môžete tiež vyskúšať návody a riešenia opísané nižšie, ktoré sú všeobecnejšie, ale vyriešia väčšinu problémov s Tidalom.

Všeobecné problémy a riešenia

Tu nájdete všeobecné dôvody a riešenia s nefunkčným systémom Tidal. Nižšie potom nájdete podrobnejšie riešenia pre webovú verziu v počítači, ako aj aplikáciu pre telefóny a tablety.

Pozrite sa, či majú problémy s aplikáciou Tidal aj ostatní

Služba Tidal funguje takmer vždy, ale stále sa môže stať, že jednoducho vypadne. Na tejto stránke zhromažďujeme hlásenia používateľov a prípadné chyby a problémy alebo úplné výpadky. Nefunkčnú službu môžete nahlásiť kliknutím na tlačidlo v hornej časti tejto stránky. Tým vás upozorníme, že niečo nefunguje.

Ak služba Tidal nefunguje, najprv si pozrite, koľko hlásení ste v poslednom čase zaznamenali. Ak aj ostatní používatelia vidia chyby a niečo nefunguje, pravdepodobne ide o chybu v samotnej službe a budete musieť počkať na opravu.

Naopak, ak nevidíte žiadne hlásenia, môže ísť o chybu na vašom zariadení, ktorú možno opraviť.

Skontrolujte svoje internetové pripojenie

Ak máte problémy s pripojením na internet, je možné, že sa niektoré časti webovej stránky alebo aplikácie Tidal načítajú, ale nebudete môcť napríklad prehrávať zvuk alebo video. Tieto údaje môžu byť čiastočne načítané kvôli tzv. vyrovnávacej pamäti, čo sú údaje, ktoré vaše zariadenie ukladá a používa pri ďalšom používaní aplikácie bez toho, aby ste ju museli sťahovať.

Všetko sa potom dá do určitej miery ovládať, ale nefunguje nič, čo je potrebné stiahnuť, teda napríklad hudobný súbor.

Otestujte, či ste pripojení k internetu, možno načítaním nejakej inej stránky. Ak sa nič nenačíta, chyba bude vo vašom internetovom pripojení, nie v službe Tidal.

Skúste vymeniť zariadenie

Ak služba Tidal funguje na jednom zariadení, ale na inom nie, pravdepodobne ide o odstrániteľnú chybu. Na druhej strane, ak sa video neprehráva nikde, je pravdepodobnejšie, že ide o chybu na strane služby a budete musieť počkať na opravu.

Podobne môžete vyskúšať službu Tidal vo webovej verzii a nie v aplikácii alebo naopak. Občas sa môže vyskytnúť problém v jednej verzii, ale služba bude fungovať inde, čo stačí na dočasné vyriešenie problému, kým služba opraví všetko na svojej strane.

Blokovanie zo strany zamestnávateľa alebo vlastníka verejného wi-fi

Rôzne služby, typicky sociálne siete ako Facebook, Twitter, Instagram, TikTok a ďalšie, ale aj streamovacie služby ako YouTube, Netflix, HBO Max alebo konkurenčné služby ako Spotify alebo Apple Music a ďalšie, môžu byť blokované na zariadení, ktoré používate, alebo priamo v sieti, ku ktorej ste pripojení.

Typicky sa to týka verejných sietí wi-fi, ktoré nie sú určené na preťažovanie náročnými aplikáciami, alebo ešte typickejšie zariadení a sietí v práci, kde sú tieto nepracovné stránky blokované úplne.

Riešením je teda použitie iného zariadenia a inej siete, kde tieto stránky nie sú blokované. Typicky teda môžete použiť svoj smartfón a vlastné mobilné dáta.

Služba Tidal nefunguje a musíte počkať na obnovenie

Najmä ak v grafe v hornej časti článku vidíte, že problémy majú aj iní používatelia, s najväčšou pravdepodobnosťou nebude chyba na vašej strane, ale na strane samotnej služby Tidal.

V tomto prípade, žiaľ, neexistuje spôsob, ako chybu odstrániť z vašej strany, a musíte počkať na opravu.

Keď dôjde k takýmto výpadkom, zvyčajne trvá niekoľko hodín, kým sa opravia.

Môžete tiež skontrolovať profily na sociálnych sieťach, kde budú pravdepodobne tiež informácie o väčších výpadkoch.

Ako odstrániť prípadné problémy s aplikáciou Tidal v prehliadači a v počítači

Tu sa pozrieme na možné problémy a riešenia, s ktorými sa môžete stretnúť vo webovej verzii, ale aj v aplikácii pre PC.

Aplikáciu Tidal pre PC alebo Mac si môžete stiahnuť z oficiálnej webovej stránky tu:

TU SI MÔŽETE STIAHNÚŤ TIDAL DO POČÍTAČA

Znovu načítajte stránku alebo aplikáciu

Niekedy sa aplikácie alebo videá môžu zaseknúť. Najjednoduchšou opravou je pokúsiť sa znovu načítať video obnovením stránky (v počítači Mac môžete použiť kláves Ctrl R alebo ⌘ D) alebo zatvoriť kartu prehliadača a znovu ju otvoriť.

Podobne môže fungovať aj zatvorenie a otvorenie aplikácie, ak ju používate.

Toto je veľmi jednoduchý a rýchly test a pravdepodobne najčastejšie fungujúca oprava.

Skontrolujte, či sú ovládače prehliadača a grafiky aktuálne

Na vine môže byť neaktuálny prehliadač. Vo všeobecnosti by ste mali tento program, či už je to Chrome, Firefox, Opera, Safari alebo akýkoľvek iný, vždy udržiavať aktuálny. Ich neaktualizácia znamená bezpečnostné riziká, ako aj nefunkčnosť najmä moderných služieb, ako je napríklad Tidal.

Ak potom chcete streamovať hudbu vo vyššej bezstratovej kvalite prostredníctvom webovej verzie, musíte používať prehliadač Chrome alebo Firefox.

Podobne skontrolujte, či sú ovládače vášho počítača aktuálne. Ak chcete nastaviť a aktualizovať ovládače v systéme Windows, stlačte tlačidlo Win X, potom vyberte položku Správca zariadení a kliknite na položku Grafické adaptéry. Potom kliknite pravým tlačidlom myši na tieto adaptéry a vyberte položku aktualizovať. Systém Windows vám nakoniec tiež oznámi, že sú aktuálne, takže nie je čo riešiť. Neaktuálne ovládače zvyčajne nie sú príčinou nefunkčnosti aplikácie TIDAL, ale ich aktualizácia je aj tak veľmi rýchla a stojí za to ju vyskúšať.

Vovšeobecnosti je častejšou príčinou neaktuálny prehliadač, takže nechce sťahovať a inštalovať aktualizácie. Zvyčajne je potrebné prehliadač vypnúť a zapnúť, aby sa zmeny prejavili.

Odstránenie súborov cookie a iných údajov o lokalite

Prehliadač môže mať uložené chybné údaje, ktoré potom prehliadač ďalej používa, ale pretože sú chybné, vedú k nefunkčnosti služieb. Preto je potrebné odstrániť súbory cookie alebo iné údaje webovej lokality.

Pozor, vymazanie súborov cookie znamená, že sa budete musieť napríklad znovu prihlásiť na všetky webové stránky a zmiznú rôzne nastavenia, ktoré si webová stránka pamätá (napríklad sa zobrazia vyskakovacie lišty na povolenie súborov cookie).

Možno teda budete chcieť vymazať údaje len z niektorých webových stránok. Napríklad v prehliadači Google Chrome prejdite do ponuky Nastavenia, v ľavej ponuke vyberte položku Súkromie a zabezpečenie a potom Nastavenia webu. Potom musíte vybrať možnosť Súbory cookie a iné údaje o webe. Potom kliknete na položku Všetky súbory cookie a údaje o lokalite.

Všechny soubory cookie a data webu

Namiesto preklikávania môžete do adresného riadka (t. j. do miesta, kde zadávate adresy webových stránok) bez úvodzoviek napísať aj chrome://settings/content/all„.

V prehliadači Mozilla Firefox je to jednoduchšie a v nastaveniach vyberiete položku Súkromie a zabezpečenie a potom položku Spravovať údaje.

Tak či onak sa dostanete k uloženým údajom pre každú stránku, ktoré môžete postupne vymazať. Ak teda odstránite súbory cookie a údaje niektorej stránky, nebudete sa musieť znova prihlasovať všade, ale len na tejto jednej stránke.

Skontrolujte rozšírenia a doplnky prehliadača

Rôzne doplnky môžu spôsobiť nekompatibilitu medzi vaším prehliadačom a službou, ako je Tidal. Zvyčajne môže ísť o také veci, ako sú blokátory reklám. Ak služba Tidal nefunguje vo webovej verzii, skúste vypnúť všetky doplnky a skúste to znova. Ak sa videá prehrávajú v poriadku, na vine bol pravdepodobne doplnok. Všetko môžete otestovať aj v prehliadači, ktorý neobsahuje žiadne doplnky.

Ak bol na vine doplnok, jednoducho ich jeden po druhom zapnite a zistite, ktorý z nich bol na vine.

Pozor na adresu – správna adresa je Tidal.com

V takom prípade skontrolujte, či ste skutočne na správnej adrese, ktorá je https://tidal.com/. Ak sa pokúsite prejsť na doménu tidal.com alebo akúkoľvek inú, skončíte na chybovej stránke alebo potenciálne na stránke, ktorá sa zaoberá niečím úplne iným, alebo v horšom prípade na podvodnej stránke, ktorá sa len tvári ako oficiálna stránka Tidal.

Preto si vždy musíte skontrolovať, či ide naozaj o správnu stránku.

Rovnako skontrolujte, či ste v adrese neurobili preklep, ktorý by tiež viedol k nefunkčnej stránke alebo návšteve inej ako oficiálnej stránky. Preklepy sa týkajú najmä tých, ktorí nešli na Instagram cez uloženú záložku, ale zadali adresu do adresného riadka ručne.

Ako odstrániť potenciálne problémy s aplikáciou TIDAL v telefóne a tablete

Tu sa pozrieme na možné problémy a riešenia s mobilnou aplikáciou. Odkazy na stiahnutie potom nájdete tu:

TIDAL SI MÔŽETE STIAHNÚŤ Z GOOGLE PLAY PRO ANDROID TU TIDAL SI MÔŽETE STIAHNÚŤ Z APP STORE PRO iOS TU

Aplikácia Tidal nefunguje? Skúste ju reštartovať

Aplikácia sa mohla niekde zaseknúť, a preto nefunguje správne. Najjednoduchšie je aplikáciu vypnúť a znova zapnúť alebo vypnúť a zapnúť celý telefón.

Vymažte vyrovnávaciu pamäť a údaje aplikácie

Podobne ako vo webovej verzii, aj v aplikáciách sa ukladajú rôzne údaje, ktoré môžu časom spôsobiť problémy alebo spôsobiť nepoužiteľnosť aplikácie. Ich vymazanie je pomerne jednoduché.

  • V zariadeniach so systémom iOS (t. j. iPhone alebo iPad) je najjednoduchšie odinštalovať a znova nainštalovať aplikácie takto
  • V zariadeniach so systémom Android prejdite do ponuky Nastavenia > Aplikácie > TIDAL > Úložisko > Vymazať dáta

Tidal na Twitteri

Tu nájdete najnovšie správy o službe Tidal na oficiálnej stránke Twitter. Ak má aplikácia výpadky, zvyčajne vás o tom informuje práve prostredníctvom Twitteru, takže táto informácia sa vám môže hodiť.

Tidal
  • Celkové hodnotenie
4.9

Tidal

Tidal je služba, ktorá ponúka streamovanie hudby a podcastov.

Posielam
Vaše hodnotenie
3.5 (2 hodnotenie)

Pridaj komentár

Späť na začiatok stránky