Disney Plus nefunguje? Aktuálne výpadky a riešenia
Nefunguje Disney+? Pozrite si správy ostatných používateľov
Vo vyššie uvedenom grafe môžete vidieť chybové hlásenia od iných používateľov streamovacej služby Disney Plus (Disney+).
Ak sa chyby alebo výpadky vyskytujú aj u vás, môžete ich Disney+ nahlásiť kliknutím na tlačidlo nad grafom. Nahlásením sa vy aj ostatní používatelia dozviete, či je služba teraz chybová, nedostupná, preťažená alebo má iné problémy. Ak je hlásení viac, všetci sa s väčšou pravdepodobnosťou dozvedia, že ide o problém na strane Disney+, ktorý musí odstrániť samotná spoločnosť.
Niektoré problémy však môžeme vyriešiť takpovediac po svojom. Nižšie nájdete možné dôvody, prečo služba Disney Plus nefunguje, a spôsob, ako ju prípadne opraviť. Ako aj dôvody, s ktorými nemôžeme nič robiť a bude potrebné počkať.
Ak máte konkrétne problémy, neváhajte ich opísať v komentároch nižšie, kde sa s rovnakou chybou mohol stretnúť aj niekto iný a pozná spôsob opravy.
📝Obsah
Rýchla kontrola dostupnosti na stránke DisneyPlus.com
Tu si môžete skontrolovať dostupnosť na adrese https://www.disneyplus.com/, na domovskej stránke oficiálnej webovej stránky.
Kontrola sa vykonáva tak, že sa pokúsite pripojiť na stránku Disneyplus.com. Ak sa nám to podarí a v rámci časového limitu, kontrola je úspešná, čo uvidíte pomocou zeleného tlačidla.
Ak je naopak stránka z nejakého dôvodu nefunkčná alebo pripojenie trvalo príliš dlho, kontrola sa nepodarí a tlačidlo sa zmení na červené.
Treba tiež povedať, že kontrolujeme iba pripojenie k lokalite, t. j. nie iné funkcie alebo aplikácie, nefunkčné alebo nedostupné videá, sekanie prehrávania a iné podobné chyby.
Ak teda samotná stránka funguje, ale napríklad videá sa nedajú prehrať, ide o jasné zlyhanie, ale kontrola by v tomto prípade bola úspešná. V takom prípade nahláste výpadok v hornej časti tejto stránky alebo opíšte chybu v komentároch.
Pomôže to potom ostatným používateľom, ktorí sa nebudú snažiť odstrániť problémy na svojom zariadení, ale budú vedieť, že chyba nie je na ich strane.
Ako odstrániť prípadné problémy s aplikáciou Disney Plus
Služba Disney Plus je jednou z najväčších online streamovacích služieb (konkuruje službám Netflix a HBO Max, pričom napríklad služba YouTube funguje trochu inak a ponúka iný typ obsahu).
Spoločnosť Disney má pod svojimi krídlami vlastné značky a rodinné filmy a seriály, ako aj štúdiá ako Pixar, LucasFilm (a teda práva na svet Star Wars), Marvel Studios (a teda Marvel Cinematic Universe – MCU, ktoré zahŕňa všetky filmy okolo Avengers), ale ponúka aj dokumenty National Geographic.
Vďaka kúpe spoločnosti 21st Century Fox (predtým 20th Century Fox), ktorá bola dokončená v roku 2019, má Disney vo svojej zbierke aj práva na komiksové filmy, na ktoré predtým nemal licenciu (najmä Fantastická štvorka, X-Men alebo Deadpool), ako aj obrovské množstvo ďalších filmov a seriálov pre dospelých, ktoré vďaka akvizícii štúdia môže ponúkať na Disney . V podstate po prvýkrát sa aj v Českej republike môžeme legálne dostať k množstvu obsahu, ktorý bol inak mimoriadne ťažko dostupný alebo nebol dostupný vôbec, prípadne bez českej podpory.
Celkovo na službe Disney nájdete obrovské množstvo filmov, seriálov alebo dokumentov nielen pre deti, ale aj pre dospelých. Napriek názvu Disney nejde o streamovaciu službu so samými rozprávkami, ale o plnohodnotný produkt, ktorý ponúka pre každého niečo a je pravdepodobne najuniverzálnejšou službou svojho druhu, ktorá ponúka dostatok zábavy a obsahu pre každého diváka.
Ako každá online služba, aj Disney sa občas stretáva s výpadkami. Niekedy ide o chybu na strane prevádzkovateľa, inokedy o problém na našom zariadení. Pozrieme sa na rôzne príčiny a možné riešenia, ako službu Disney opäť sprevádzkovať.
Niečo nefunguje alebo sa neprehrá? Vyskúšajte službu Disney Plus na inom zariadení
Služba Disney Plus je k dispozícii v počítači, tablete, mobilnom telefóne a dokonca aj ako aplikácia v inteligentných televízoroch. Existuje množstvo rôznych aplikácií, čo tiež znamená, že môže ísť o chybu alebo nedokonalosť z pohľadu prevádzkovateľa alebo nekompatibilitu so zariadením.
V praxi to znamená, že ak napríklad Disney nefunguje na vašom televízore, môže ísť o chybu v aplikácii. Vyskúšajte preto iné zariadenia, napríklad počítač alebo telefón. Ak na jednom zariadení všetko funguje, ale na druhom nie, je dosť možné, že ide o chybu v aplikácii alebo v danom zariadení, ktoré nemusí byť správne pripojené k internetu, internet dnes možno vypadol alebo sa aplikácia zasekla a je potrebné ju reštartovať.
Na druhej strane, ak sa vám ani na jednom zariadení nedarí získať službu Disney Plus a vaše internetové pripojenie je inak v poriadku, ide pravdepodobne o chybu na strane operátora, ktorú bude musieť odstrániť, takže si budeme musieť počkať a uvidíme.
Služba Disney Plus v televízii je dosť citlivá na zmeny siete
Ak používate službu Disney Plus v televízii, môže sa stať, že pri zmene spôsobu pripojenia k internetu dôjde k nefunkčnosti služby. To znamená, ak zmeníme sieť wi-fi, pripojíme sa pomocou kábla atď.
Samotná aplikácia potom môže pri prehliadaní fungovať, ale pri pokuse o jej spustenie narazíme na chybové hlásenie.
Ak sa niečo také stane, skúste aplikáciu Disney Plus vypnúť a znova zapnúť, prípadne môžete vypnúť a zapnúť celý televízor.
Podľa skúseností môže pomôcť aj odpojenie a zapojenie televízora z elektrickej siete. Niekedy si tieto zariadenia pamätajú rôzne nastavenia a nemusí pomôcť ani vypnutie a zapnutie. Preto je potrebné televízor vypnúť, na chvíľu ho odpojiť zo zásuvky a znova ho zapojiť.
Preklepy v adrese Disneyplus.com alebo nesprávna prípona domény
Disney+ pôsobí vo viacerých krajinách, ale všade na adrese disneyplus.com, ktorá je preložená do jazyka, ktorý možno zmeniť v nastaveniach.
Všetky ostatné domény sú nesprávne, rovnako ako domény .cz, .eu, .sk a ďalšie koncovky domén. Správna je teda iba a len doména .com.
Táto verzia sa potom prekladá do jazyka v nastaveniach, podobne ako to majú Facebook, Twitter, Instagram a mnohé ďalšie.
Blokovanie na dôveryhodnom wi-fi alebo v práci
Verejné siete wi-fi môžu blokovať streamovaný obsah, aby nedošlo k ich preťaženiu, alebo jednoducho nie sú dostatočne rýchle na spustenie videí.
Aj zamestnávateľ môže na pracovných zariadeniach a sieťach blokovať rôzne stránky a služby vrátane Disney .
V oboch prípadoch musíte používať vlastné zariadenie a vlastnú sieť, zvyčajne mobilné dáta.
Disney+ zaznamenáva výpadky a musí čakať na opravu
Ak zaznamenávate viacero hlásených výpadkov, je veľmi pravdepodobné, že služba Disney Plus jednoducho nefunguje. V takom prípade toho nemôžete veľa urobiť a musíte počkať, kým bude služba opäť fungovať.
Ako dlho to potom bude trvať, nie je isté a závisí to od toho, aký veľký je výpadok a ako rýchlo sa podarí veci opraviť.
Pre viac informácií tu nájdete aj odkazy na samotnú službu Disney Plus a jej profily na iných sociálnych sieťach, kde sa dozviete viac o aktuálnom výpadku a zvyčajne aj o predbežnom čase opravy.
Chybové kódy na službe Disney Plus, čo znamenajú a ako postupovať
Kód chyby 4
Táto chyba znamená, že Disney+ má problémy so spracovaním vašej transakcie. Ak narazíte na túto chybu, odporúčame vám, aby ste to za nejaký čas skúsili znova.
Toto sú niektoré možné dôvody a ich Riešenia:
- Nesprávny poštový kód.
- Nesprávny trojmiestny bezpečnostný kód karty.
- Nesprávny dátum skončenia platnosti karty.
- Vládou vydaná karta.
Kód chyby 5
Táto chyba sa zobrazí, keď je v zadaných údajoch niečo nesprávne, čo znemožňuje aktualizáciu informácií o vašom účte.
Riešenie: V prípade, že sa karta nachádza v systéme, je potrebné ju aktualizovať: Opätovne skontrolujte zadané informácie.
Kód chyby 7
Táto chyba sa zobrazí, keď zadáte neplatnú e-mailovú adresu alebo heslo.
Kód chyby 8
Táto chyba sa tiež zobrazí, keď zadáte neplatný e-mail alebo heslo.
Riešenie: V prípade, že ste zadali e-mailovú adresu alebo e-mailovú adresu, môžete ju zmeniť: Ak si nepamätáte svoju e-mailovú adresu, môžete skontrolovať priečinok s e-mailom, či ste nedostali e-mail s potvrdením účtu.
Kód chyby 9
Znamená, že ste boli odhlásení z Disney. Skúste sa prihlásiť znova. Ak to nepomôže, môže to znamenať aj to, že vaše platobné informácie nie je možné spracovať. Môže to byť spôsobené rôznymi dôvodmi, napríklad neplatným číslom kreditnej karty, poštovým smerovacím číslom alebo neplatnou kreditnou/debetnou kartou.
Kód chyby 11
Táto chyba sa zobrazuje pri pokuse o prístup k obsahu, ktorý nie je vo vašom regióne dostupný, zvyčajne ide o problém s právami alebo dostupnosťou.
Riešenie: Túto chybu môžete obísť použitím služby VPN.
Kód chyby 13
Táto chyba sa zobrazí, keď prekročíte limit streamovacieho zariadenia na konte Disney.
Kód chyby 22
Táto chyba sa zobrazí, keď je video obmedzené z dôvodu hodnotenia alebo dostupnosti práv.
Riešenie: V prípade, že sa zobrazí video, ktoré je v službe, je možné ho stiahnuť: Ak sa chcete zbaviť tejto chyby, musíte používať službu Disney VPN a bezproblémovo streamovať.
Kód chyby 24
Táto chyba sa zobrazí, keď je problém s pripojením k vášmu účtu, môže to byť spôsobené problémom s internetovým pripojením.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí pripojiť sa k internetu, môžete sa obrátiť na službu Disney: Skontrolujte svoje internetové pripojenie a po niekoľkých minútach to skúste znova.
Kód chyby 25
Táto chyba znamená, že v aplikácii Disney došlo k vnútornej chybe.
Riešenie: V prípade, že ste v službe Disney objavili chybu, môžete ju odstrániť.
Kód chyby 27
Toto je chyba súvisiaca s dostupnosťou práv na video vo vašom regióne.
Riešenie: Môžete skúsiť získať prístup k titulu pomocou siete VPN.
Kód chyby 28
To znamená, že Disney+ mala problém s vyhľadaním videa, ktoré sa snažíte sledovať.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarilo získať informácie od Disney+, môžete si ich stiahnuť: Skontrolujte názov videa a skúste to znova.
Kód chyby 29
Táto chyba sa zobrazuje pri vnútorných problémoch s pripojením.
Riešenie: V tomto prípade sa zobrazí chyba, ktorú spôsobuje služba Disney: Skúste reštartovať aplikáciu a tiež skontrolujte internetové pripojenie.
Kód chyby 30
Táto chyba sa zobrazuje, keď je problém s pridaním zariadenia do vášho účtu, môže to byť spôsobené nasledujúcimi príčinami:
- Limit zariadení pre vaše konto Disney bol dosiahnutý.
- Počas procesu prepojenia došlo k chybe. Skúste zariadenie prepojiť znova.
- Vaše zariadenie už bolo prepojené. Prihláste sa do zariadenia a skontrolujte, či bolo pridané.
Kód chyby 31
Táto chyba sa zobrazí, keď nastane problém s overením vašej polohy. Ak pristupujete k službe Disney Plus na mobilnom telefóne, povoľte služby určovania polohy.
Ak chcete povoliť služby určovania polohy v zariadení iPhone alebo iPad, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Prejdite do Nastavení.
- Kliknite na položku Súkromie.
- Kliknite na položku Služby určovania polohy.
- Posuňte prepínač do polohy Zapnuté.
- Prejdite nadol na aplikáciu Disney.
- Vyberte možnosť počas používania aplikácie.
Zapnutie služieb určovania polohy v zariadeniach so systémom Android:
- Kliknite na položku Nastavenia.
- Kliknite na položku Poloha.
- Posuňte posúvač do polohy zapnuté.
Kód chyby 32
Táto chyba sa zobrazí, keď sa Disney nemôže pripojiť k vášmu kontu, môžete sa skúsiť znova prihlásiť do svojho konta.
Riešenie: V prípade, že ste sa rozhodli pre službu Disney, môžete sa pokúsiť zopakovať, že ste sa rozhodli pre službu Disney: Ak ste zabudli heslo, môžete ho obnoviť tu.
Kód chyby 34
Táto chyba sa zobrazí, keď sa pokúšate vytvoriť nový profil a dosiahli ste celkový limit profilov. Ak chcete vytvoriť nový profil, musíte najprv odstrániť starý profil.
Pokyny na odstránenie profilu v službe Disney Plus nájdete tu:
- Prihláste sa do svojho konta.
- Prejdite na profil, ktorý môžete odstrániť.
- Kliknite na položku Upraviť profil.
- V dolnej časti obrazovky sa zobrazí karta Odstrániť profil.
Kód chyby 35
Táto chyba znamená, že video, ktoré sa pokúšate sledovať, nie je k dispozícii. Môže to byť spôsobené dostupnosťou práv alebo problémom v internom systéme.
Riešenie: V prípade, že ste si nevšimli, že je video na disku, môžete si ho stiahnuť: Ak je video dostupné, je možné, že došlo k chybe, ktorá môže spôsobovať nedostupnosť videa. Môžete skúsiť použiť VPN na pripojenie do iného mesta alebo krajiny a skúsiť to znova.
Kód chyby 36
Táto chyba tiež znamená, že video, ktoré sa snažíte sledovať, nie je dostupné. Môže to byť spôsobené dostupnosťou práv alebo problémom v internom systéme.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí získať video, môžete ho stiahnuť: Môžete sa skúsiť pripojiť pomocou siete VPN do iného mesta alebo krajiny a skontrolovať to.
Kód chyby 38
Táto chyba nastane, keď služba Disney Plus identifikuje nezrovnalosť v časových nastaveniach a nemôže synchronizovať požadované video.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí zistiť, či je služba Disney Plus v poriadku, môžete ju zrušiť: Skontrolujte znovu nastavenia času v zariadení a skúste to znova.
Kód chyby 40
Táto chyba znamená, že video, ktoré sa pokúšate sledovať, nie je k dispozícii. Môže to byť spôsobené dostupnosťou práv alebo problémom v internom systéme.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí získať video, môžete ho stiahnuť: Môžete sa skúsiť pripojiť pomocou siete VPN do iného mesta alebo krajiny a skontrolovať to.
Kód chyby 42
Táto chyba znamená, že video, ktoré sa pokúšate sledovať, nie je dostupné. Môže to byť spôsobené dostupnosťou práv alebo problémom v internom systéme.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí získať video, môžete ho stiahnuť: Môžete sa skúsiť pripojiť pomocou siete VPN do iného mesta alebo krajiny a skontrolovať to.
Kód chyby 44
Táto chyba znamená, že video, ktoré sa snažíte sledovať, nie je dostupné. Môže to byť spôsobené dostupnosťou práv alebo problémom v internom systéme.
Riešenie: V prípade, že je video dostupné, je možné ho stiahnuť z internetu: Po vyriešení problému s právami môže byť video opäť dostupné.
Kód chyby 72
Táto chyba znamená, že Disney+ mala problém s vaším účtom.
Riešenie: Odhláste sa z konta Disney Plus a skúste sa prihlásiť znova.
Kód chyby 73
Kód chyby 73 sa zobrazí, keď sa pokúšate získať prístup k službe Disney Plus z oblasti, kde nie je dostupná, alebo keď služba Disney Plus zistila, že používate službu VPN.
Riešenie: V prípade, že sa služba Disney Disney Disney objaví v službe Disney Plus, môžete ju použiť. Ak nepoužívate službu VPN a táto chyba sa stále zobrazuje, skúste použiť iné pripojenie.
Kód chyby 75
Táto chyba sa zobrazí, keď dosiahnete limit streamovacích zariadení služby Disney Plus, ktorý je 4 zariadenia naraz.
Riešenie: V prípade, že sa v službe Disney Disney Disney zobrazí možnosť Disney Disney Disney, je možné, že sa v službe Disney Disney Disney zobrazí možnosť Disney Disney Disney: Jednoducho zastavte streamovanie zo všetkých ostatných zariadení a budete môcť streamovať na aktuálnom zariadení.
Kód chyby 76
Táto chyba znamená, že rýchlosť vášho internetu je príliš nízka na streamovanie Disney Plus.
Riešenie: V prípade, že je služba Disney Disney Disney v prevádzke, je táto hodnota príliš nízka: Ak používate sieť VPN, skúste zmeniť krajinu alebo mesto. V opačnom prípade použite službu Disney s iným internetovým pripojením.
Kód chyby 81
Táto chyba sa zobrazí, keď počas procesu obnovy hesla nastane problém.
Riešenie: V prípade, že sa zobrazí chybný kód hesla, môžete ho zmeniť: Musíte znovu spustiť proces obnovenia hesla, čo môžete urobiť tu.
Kód chyby 83
V zariadení Disney Plus sa vyskytla neznáma chyba. Táto chyba sa zvyčajne vyskytuje, keď nastane problém s kompatibilitou zariadenia, pripojením alebo účtom.
Riešenie: V prípade, že sa vám nepodarí získať informácie o službe Disney Plus, môžete ich získať: Ak je služba Disney Disney Plus spustená, mohlo dôjsť k chybe:
Ak sa na mobilných zariadeniach zobrazuje kód chyby 83, postupujte podľa nasledujúcich krokov
- Zatvorte všetky aplikácie v mobilných zariadeniach
- Odstráňte údaje aplikácie Disney
- Deaktivujte GPS
- Skúste sa znova prihlásiť
- Ak problém pretrváva, prepnite server VPN na iný dostupný región, aby ste chybu vyriešili
Kód chyby 86
Táto chyba znamená, že vaše konto bolo zablokované, čo môže byť spôsobené nasledujúcimi dôvodmi:
- Disney Plus zistil, že hlavné konto je spojené s neplnoletou osobou (mladšou ako 18 rokov).
- Disney Plus zablokovala vaše konto z dôvodu porušenia podmienok služby alebo nevhodného používania.
Kód chyby 87
Táto chyba znamená, že Disney+ mala problém nájsť váš profil. Pravdepodobne môže ísť o interný problém systému Disney Plus. Ďalšou možnosťou môže byť, že váš profil bol odstránený.
Riešenie: V prípade, že ste sa rozhodli, že sa na stránke Disney Disney Disney objaví nový profil, môžete ho zmeniť: Skúste sa odhlásiť a znova prihlásiť.
Kód chyby 1016
Táto chyba znamená, že z nejakého dôvodu došlo k nekompatibilite medzi aplikáciou a vaším televízorom typicky Samsung alebo LG.
Neznamená to, že televízor je nekompatibilný, len sa aplikácia takpovediac zasekla. V televízore sú však uložené najrôznejšie údaje, ktorých je potrebné sa zbaviť, aby sa aplikácia Disney mohla opäť dohnať.
Riešenie: Musíte televízor jemne reštartovať, t. j. vypnúť a zapnúť ho, aby sa vymazala krátkodobá pamäť. Môžete to urobiť tak, že pomocou diaľkového ovládača podržíte tlačidlo zapnutia/vypnutia televízora, kým sa televízor nevypne a znovu nezapne. Televízor môžete vypnúť aj bežným spôsobom a odpojiť ho zo zásuvky aspoň na 30 sekúnd, ideálne na minútu. Po odpojení televízora môžete rovnakým spôsobom resetovať aj iné zariadenia, napríklad modem, čím sa resetuje internetové pripojenie, čo tiež môže pomôcť.
DisneyPlus na Twitteri
Tu si môžete pozrieť najnovšie príspevky na globálnej stránke Twitter DisneyPlus. Ak dôjde k väčšiemu výpadku služby, veľmi pravdepodobne sa to dozviete práve z oficiálneho kanála.
Disney Plus
- Celkové hodnotenie
Disney+
Disney+ je streamovacia služba, ktorá ponúka filmy, televízne seriály, dokumenty a rozprávky. Funguje na báze mesačných poplatkov, pričom po zaplatení je možné všetok obsah prehrať zadarmo.